וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "דמדומים 3" וכל השאר

עינב שיף

4.7.2010 / 19:16

"ליקוי חמה", הסרט השלישי בסאגה המצליחה, מסכם סוף שבוע מצוין עם 69 מיליון דולר ו-161 מיליון דולר תוך חמישה ימים בלבד. "כשף האוויר" של מ. נייט שאמאלאן במקום השני

גם ראשי פיקסאר ידעו שסוף השבוע שעבר היה האחרון של "צעצוע של סיפור 3" במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות, כיוון שבארצות הברית 2010, דבר לא יכול לעצור סרט מבית "דמדומים". כך, "ליקוי חמה", הסרט השלישי בסאגה, סגר סוף שבוע עם 69 מיליון דולר, לאחר שהקרנותיו החלו כבר ביום רביעי ונמשכו עמוק לסוף השבוע של יום העצמאות האמריקאי.

בסיכומם של כל ימי ההקרנה, מתייצב הסרט עם 161 מיליון דולר בקופות. אמנם הסרט לא שבר את שיא ההכנסות ליום הפתיחה, כפי שעשה הסרט הקודם בסדרה, "ירח חדש", אך לצד הנתונים המצוינים של הסרט מסביב לעולם, הדומיננטיות של הסאגה נראית כרגע בלתי ניתנת לערעור וראשי אולפני ההפקה של הסרט, Summit, יכולים להיות רגועים עד נובמבר, מועד צאת הסרט הבא בסדרה.

למקום השני בטבלה הגיע המותחן החדש מבית הבמאי מ. נייט שאמאלאן ("החוש השישי", "הכפר"), "כשף האוויר", עם פתיחה מצוינת של 40.65 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. "צעצוע של סיפור 3" נמצא במקום השלישי בשבוע הרביעי להקרנתו, עם 30.17 מיליון דולר בקופות, סכום מצוין שמוכיח כי מדובר באחת ההצלחות הגדולות ביותר של הקיץ הנוכחי. בסך הכל הרוויח הסרט עד כה 289 מיליון דולר בארצות הברית בלבד ונראה כי הוא יחצה גם את קו 400 מיליון הדולר.

לצד סרט "דמדומים" ומותחן של שאמאלאן, אף אולפן לא הימר על הכנסת להיט פוטנציאלי לסבב והמשך העשירייה הראשונה בטבלה כולל סרטים רצים בלבד: "מגודלים" בכיכובו של אדם סנדלר נופל ב-55% בהכנסותיו ומגיע ל-18.5 מיליון דולר בסוף השבוע הנוכחי, כשאחריו נמצא "כמו יום ולילה", שמסתמן כפלופ לא נעים לכוכבים בסדר הגודל של טום קרוז וקמרון דיאז; הסרט הכניס בסוף השבוע 10.2 מיליון דולר ועד כה הכנסותיו מסתכמים בכ-45.5 מיליון דולר בלבד.

במקום נמצא "קראטה קיד", שגרף 8 מיליון דולר בסוף השבוע הנוכחי ואחריו, כרגיל, "צוות לעניין" עם 3 מיליון דולר בסוף השבוע. במקום השמיני נמצא "Get Him to The Greek" נרגע עם 1.18 מיליון דולר בסוף השבוע ואילו את הטבלה סוגרים צמד סרטים שהכניסו פחות ממיליון דולר כל אחד, מראה לא שכיח במיוחד בטבלה: "שרק לנצח" עם 799,000 דולר ו-"Cyrus", קומדיה בהשתתפות מריסה טומיי, ג'ונה היל וג'ון סי.ריילי, שהרחיבה הפצה ל-77 בתי קולנוע והכנסותיה עלו ב-155% עד ל-770,000 דולר בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully