וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר סטון: "היהודים שולטים בתקשורת"

אייל דץ

26.7.2010 / 15:06

הבמאי ממשיך לקדם את הסדרה החדשה שהפיק בשלל התבטאויות מעוררות מחלוקת. לטענתו, העובדה שעיקר הפוקוס על מלחה"ע ה-2 מכוון לשואה נובעת מהקשר בין יהודים לעיתונות

אוליבר סטון ממשיך לנפק התבטאויות מעוררות מחלוקת סביב נושא השואה. בראיון שהעניק לסאנדיי טיימס, טען הבמאי כי העובדה שעיקר הפוקוס על אירועי התקופה מכוון דווקא על השואה נובעת "מהשליטה של היהודים בתקשורת". הוא גם הגן על היטלר ועל נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, והתקומם נגד הלובי "החזק", לדבריו של היהודים באמריקה. כמו כן, חזר סטון על אמירתו מראיונות קודמים לפיה "היטלר היה פרנקנשטיין אבל היה גם ד"ר פרנקנשטיין".

הראיון עם סטוון התקיים לרגל צאת הסדרה הדוקומנטרית החדשה שהפיק "The Secret History of The United States". לטענתו, "הסדרה תדאג לשים את היטלר ואת יוזף סטלין בקונטקסט הנכון". דבריו של סטון מצטרפים למספר נוסף של התבטאויות שנועדו לקדם את הפרויקט החדש. ב-11 בינואר הצית סטון, בן ה-63, סערה כשאמר כי "היטלר היה שעיר לעזאזל. הוא היה תוצר של מספר פעולות, זה עניין של סיבה ותולדה. אנשים בארצות הברית לא יודעים מה הקשר בין מלחמת העולם הראשונה לשנייה".

סטון הוסיף שמן למדורה כשטען בהרצאה בפני סטודנטים שארצות הברית עדיין חיה בהכחשה בקשר לאפשרות שלא לי הארווי אוסוולד רצח את קנדי, כפי שנרמז בסרטו המפורסם "JKF" משנת 1991. "זה עדיין נושא רגיש עבור אנשי תקשורת או אקדמיה, שלא יסכנו את הקריירה שלהם ואת מעמדם", אמר סטון בהרצאה בה נכחו 300 סטודנטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully