וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה יוצא לדרך

אייל דץ

10.8.2010 / 15:13

סרטו החדש של הבמאי סטיבן פרירס "תמרה דרו" יפתח את הפסטיבל שיתקיים זו הפעם ה-26. סרטו החדש של בן אפלק "גנב עירוני", ינעל את האירוע שיתקיים בחג הסוכות

סרטו החדש של הבמאי הבריטי סטיבן פרירס "תמרה דרו"
("Tamara Drewe" ) יפתח את פסטיבל הסרטים הבינ"ל ה-26 חיפה, שיתקיים בחוה"מ סוכות בין התאריכים 23-30 בספטמבר.

הסרט, בכיכובה של השחקנית הבריטית ג'מה ארתרטון ("הנסיך הפרסי- חולות הזמן", "התנגשות הטינטנים") מספר את סיפורם של חבורת סופרים המבלה בבית הכפרי של חברם כאשר עיתונאית צעירה ויפיפייה נכנסת לחייהם ומשנה אותם ללא היכר. הסרט הוקרן בפסטיבל קאן האחרון. הסרט "גנב עירוני" ("The Town") של הבמאי, שחקן ותסריטאי, בן אפלק הוא הסרט שנבחר לנעול את הפסטיבל בחיפה.

תכנית הפסטיבל השנה מורכבת השנה מכ-130 סרטים חדשים מ-40 מדינות, בהם סרטים בולטים שהשתתפו בתחרויות הרשמיות בפסטיבלים בינ"ל מובילים השנה. מתוך התוכניה, ישנם 20 סרטים שהוקרנו במסגרות השונות בפסטיבל הסרטים קאן 2010. כמדי שנה, לצד הסרטים יערכו אירועים מיוחדים – פאנלים, כנסים בינ"ל וכיתות אומן.

האירועים הבולטים בפסטיבל השנה הם מחווה לבמאי האמריקאי ג'ון יוסטון, ספיישל קולנוע אוסטרלי, בכורה בינלאומית לסרט "קוקי" של הבמאי הצ'כי יאן סבראק, אירועי מוזיקה חיה וקפה קולנוע - הקרנות חופשיות על מסך גדול שיעסקו השנה באנימציה בריטית קצרה וקומית ובקומדיות אילמות של לורל והארדי, באסטר קיטון ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully