וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פרנקו ואן הת'אוויי ינחו את האוסקר

עינב שיף

29.11.2010 / 20:14

השחקן, שעשוי להתמודד על אחד הפרסים, והשחקנית שכבר הצטרפה ליו ג'קמן בטקס מלפני שנתיים, נבחרו לתפקיד הרם: "הם הדור הבא של אייקונים הוליוודים", מסרו המפיקים

הוכרזו המגישים בטקס האוסקר לשנת 2011, הטקס ה-83 במספר: השחקן ג'יימס פרנקו והשחקנית אן הת'אוויי הם שנבחרו על ידי מפיקי הטקס שהודיעו היום (שני) על בחירתם. פרנקו והת'אוויי יחליפו את סטיב מרטין ואלק בולדווין, שהחליפו את יו ג'קמן.

שני המגישים הם בעלי סיכוי מסוים להתמודד על פרס בטקס של השנה, שייערך ב-27 בפברואר בלוס אנג'לס: פרנקו נחשב למועמד מוביל אפילו בקטגוריית השחקן הראשי הטוב ביותר על תפקידו ב-"127 שעות" של דני בויל, ואילו אן הת'אוויי נחשבת למעומדת בעלת סיכוי נמוך על "אהבה וסמים אחרים". פרנקו הגיש בעבר פרס בטקס והת'אוויי הצטרפה בשירה לג'קמן לפני שנתיים.

"ג'יימס פרנקו ואן הת'אוויי מאנישים את השלב הבא של אייקונים הוליוודיים", מסרו מפיקי האוסקר. "הם רעננים, מרגשים ורבי כישרונות. אנחנו מקווים ליצור משדר אוסקר שידגים את הכישרונות המדהימים שלהם ושיבדר את העולם ב-27 בפברואר. אנחנו נרגשים לגמרי שג'יימס ואן ישלבו כוחות עם הצוות היצירתי המבריק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully