וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאום המלך" כבש את פרסי הקולנוע הבריטי העצמאי

6.12.2010 / 7:00

הסרט של טום הופר זכה בחמישה פרסים, ביניהם הסרט הטוב ביותר ופרס השחקן הטוב יותר שהוענק לכוכבו קולין פירת', ובכך חיזק את מעמדו לקראת הקרב על האוסקר האמיריקאי

המירוץ לאוסקר מתחמם: "נאום המלך" הוא המנצח הגדול בטקס פרסי הקולנוע בריטי העצמאי שנערך אתמול (ראשון) בלונדון. הדרמה התקופתית של טום הופר, שנהנית גם מבאזז אוסקר רציני, גרפה את פרס הסרט הטוב ביותר של השנה, פרס התסריט ושלושה פרסי משחק – השחקן הטוב ביותר לקולין פירת', שחקנית המשנה הטובה ביותר להלנה בונהם קרטר ושחקן המשנה הטוב ביותר לג'פרי ראש.

פרס בימוי של הטקס הוענק לגארת' אדוורדס על סרטו "Monsters", שעל אף שזהו סרטו הראשון באורך מלא לא לקח גם את פרס הבימוי לסרט ביכורים שהלך לקליאו ברנהרד על "The Arbor". עם זאת, אדוורדס זכה גם בפרס ההישג הטכני הטוב ביותר של השנה על האפקטים ב-"Monsters" ומפיקי הסרט קיבלו את פרס ההפקה הטובה ביותר.

אחרי שבשנה שעברה זכתה קארי מאליגן בפרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה ב"לחנך את ג'ני", חזרה השחקנית וזכתה גם השנה בפרס על תפקידה ב-"Never Let Me Go". בכך גברה על הפייבוריטית לסלי מנוויל, שרק בשבוע שעבר בפרס של ה-National Board of Review האמריקאי על תקפידה בסרטו של מייק לי, "עוד שנה". ככלל, ההפתעה הגדולה של הטקס היא ההתעלמות הכוללת מסרטו של לי, שגם שמו לא נפקד מבורסת ההימורים של האוסקר. לבסוף, את פרס תגלית השנה לקחה ג'ואן פרוגאט על תפקידה ב-"In Our Name" ו"נביא" הצרפתי זכה בפרס הסרט הזר הטוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully