וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף ברידג'ס ב"אומץ אמיתי": "לא רציתי להיכנס לנעלי ג'ון ווין"

שני גורקביץ'

15.12.2010 / 12:19

כוכב המערבון החדש של האחים המפורסמים, דיבר על התפקיד, על ההשוואה לג'ון וויין בגרסה המוקדמת של הסרט ועל העבודה עם היילי סטיינפילד, השחקנית בת ה-13 המככבת לצידו

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

כוכבי "אומץ אמיתי" הגיעו אתמול (שלישי) להקרנת הבכורה הניו-יורקית של המערבון החדש של האחים ג'ואל ואיתן כהן. הסרט מבוסס על ספרו של צ'רלס פורטיס, והוא למעשה רי-מייק לסרט בעל שם זהה משנת 1969. כוכב הגרסה המוקדמת, ג'ון ויין, אף זכה באוסקר על תפקידו כמרשל רוסטר קוגברן. הפעם ייכנס לנעליו ג'ף ברידג'ס, שהצהיר כי כלל לא צפה בסרט המקורי כיוון שהאחים כהן התבססו על הספר כמקור ההשראה שלהם. "זו הייתה הקלה", אמר אתמול ברידג'ס "כיוון שלא רציתי להיכנס למגפיו של הדוכס".


אחת הדמויות הראשיות בסרט היא זו של מאטי רוס, ילדה בת 14 אותה מגלמת השחקנית הצעירה היילי סטיינפלד, שהיא בכלל בת 13. "היה לנו מזל איתה", סיפר ברידג'ס. "אתה יכול לדמיין ילדה בת 13? לתת הופעה כזו ולהגיד שורות כאלו זה יוצא מהכלל". הסרט יפתח את פסטיבל ברלין הקרוב אולם לא ישתתף בתחרות מסיבות טכניות. הסרט גם נחשב עדיין למועמד סביר באוסקר הקרוב, אם כי היעדרותו מרשימת המועמדים לגלובוס הזהב החלישה את סיכוייו. בישראל, ייצא הסרט במהלך חודש פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully