וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסט-גלובוס הזהב: מה קרה מאחורי הקלעים?

עינב שיף

17.1.2011 / 12:52

האם ריקי ג'רווייס פוטר במהלך הטקס? מה עבר על רוברט דה נירו? ומה כריסטיאן בייל רצה ממנו? מי לא נתן לאל פצ'ינו להיכנס לאפטר-פרטי? כל הפרטים על הרגעים הפחות נוצצים

כלפי חוץ, טקס פרסי גלובוס הזהב ה-68 עבר אמש (ראשון) ללא תקלות בולטות בשידור החי: ריקי ג'רווייס סנט בכל מה שזז, הזוכים עלו, הזילו דמעה והוטסו מהבמה על ידי המוזיקה ובסוף "הרשת החברתית" זכה, כצפוי. לצד אלו, בלטו הגמגום של אנדרו גרפילד בזמן שהציג את "הרשת החברתית" בטקס וכן הנאום של רוברט דה נירו, שעלב בחברי תא הכתבים הזרים.

אלא שמאחורי הקלעים, סערו הרוחות בגלל כמה אירועים. ראשית, במהלך הטקס נעלם ג'רווייס לכמעט שעה, מה שעורר שמועות רבות בטוויטר על כך שג'רווייס למעשה "פוטר" במהלך הטקס בשל הערותיו וחזר לסיום כשהוא נראה שונה לחלוטין. "הוא נראה רדוף", כתב פירס מורגן, מחליפו של לארי קינג ב-CNN, שהבטיח כי השאלה הראשונה שישאל את ג'רווייס היא "מה לעזאזל עשו לך מאחורי הקלעים?". הפובליציסט לואיס קיי תהה בקול רם האם אכן ג'רווייס פוטר ובניו יורק טיימס נטען כי "ג'רווייס קיבל הזדמנות שנייה להנחות את הטקס, ייתכן ולא יקבל את השלישית". בטוויטר בעיקר צחקו על האפשרות שג'רווייס נרדף על ידי כת הסיינטולוגיה, שספגה גם היא מנחת ידו של היוצר הבריטי.

רוברט דה נירו. Kevin Winter, GettyImages
מה עבר עליו? רוברט דה נירו/GettyImages, Kevin Winter

הנושא הבוער השני בטקס היה נאומו של רוברט דה נירו. דה נירו, מהדמויות המאופקות והרוטנות של הוליווד הפתיע בנאום סאטירי ומלא הומור, שלא כל כך מצא חן בעיני רבים בתא הכתבים הזרים, שהיו עיקר המטרה שלו. בחדר התקשורת, אמר דה נירו כי חשב דווקא שהדרך ההומוריסטית עדיפה על פני הנאומים הסטנדרטיים. "חשבתי שזה יהיה יותר כיף בערב מהסוג הזה", אמר.

עוד לפני שדה נירו עלה לבמה, ניסו מומחים לפענח מה לעזאזל מלמל כריסטיאן בייל כלפיו כשקיבל את פרס שחקן המשנה הטוב ביותר, לפני שהמוזיקה קטעה אותו. ההימורים הראשונים נגעו לכך שבייל רצה להודות לדה נירו על ההשראה שקיבל מ"השור הזועם", אחרים יכלו להישבע שבייל קילל אותו. בחדר התקשורת סיפר בייל שפשוט אמר "De Niro Is The Shit", כלומר ניסה להחמיא לו בדרכו העממית. נגיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כריסטיאן בייל. Kevin Winter, GettyImages
מחמאות, בטח מחמאות/GettyImages, Kevin Winter

לסיום, הנה הוכחה שבסוף כולם שווים בפני הבאדי גארד: אל פצ'ינו, זוכה פרס השחקן הטוב ביותר בסרט טלוויזיה ("אתם לא מכירים את ג'ק"), רצה לשוב לביתו לזמן קצר כדי להשכיב את ילדיו לישון ולחזור למסיבת האפטר-פרטי שערכה רשת HBO, בה שודר הסרט שעל תפקידו בו זכה. פצ'ינו הוציא את תוכניתו לפועל, אלא כשניסה לחזור, השומרים לא התירו לרכבו להיכנס, כפי שדווח בהוליווד ריפורטר.

על פי הדיווח, פצ'ינו המתין והמתין במקום, ובסופו של דבר, כך נכתב, הוא נצפה באותה מסיבה מיוחלת. מעתה, בכל פעם שמתחשק לכם להגיד "לאל פצ'ינו זה לא היה קורה", נסו להעביר את זה לרוברט דה נירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully