וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקי אבני: "צלמים רוצים להתפרסם על חשבון אחרים"

31.5.2011 / 9:09

בראיון לגלי צה"ל בעקבות הקטטה בינו לבין הצלם אלירן אביטל, טען השחקן כי ביקש מהצלם להפסיק אך זה סירב. "זה בלתי נסבל"

"צלמים צעירים רוצים להתפרסם על חשבון אחרים - זה בלתי נסבל", אמר הבוקר (שלישי) אקי אבני בראיון לגלי צה"ל בעקבות הקטטה שפרצה אמש בינו לבין הצלם אלירן אביטל ביציאה מתיאטרון הסמטה ביפו. "לא אכפת לי לפגוש אותו כדי שיבקש סליחה, הוא גורם לעצמו נזק", הוסיף השחקן.

הקטטה בין אבני לאביטל פרצה ביציאה מההצגה "בתיאבון" אליה הוזמני לא מעט סלבס וכלי תקשורת. הצלם, שהוזמן למקום על ידי התיאטרון, צילם את אבני ובת הלוויה שלו כשיצאו מההצגה, ולאחר שלא נענה לבקשותיו של אבני להפסיק, תקף אותו השחקן וקרע את חולצתו. למקום הוזמנו שוטרים, והן אבני והן אביטל הגישו לאחר מכן תלונות במשטרה.

בראיון לתחנה הצבאית המשיך אבני ואמר: "אני הגשתי תלונה קודם, הוא הגיש את התלונה שלו הרבה אחרי. הוא כנראה מבין שהוא עבר על חוק הפרטיות. ביקשתי לא לצלם, הייתי במקום פרטי והוא פשוט הלך אחריי וצילם. זה בלתי נסבל. למזלי היו שם מצלמות של חדשות הערב שפשוט צילמו את רצף ההתלהמות והגידופים שלו. זה היה מטורף לגמרי. ראיתי ברשת שהוא אומר שזה היה בתיאטרון. זה לא נכון, זה היה בסמטאות יפו. אני ניגשתי כמה פעמים אליו, והוא דחף לי את המצלמה לפנים - זה היה לא יאומן".

עוד אמש סיפר אביטל את גרסתו למקרה: "תיעדתי את האירוע מטעם התיאטרון. אחרי שסירבתי להפסיק לעשות את עבודתי, חנק אותי אבני מאחור ואני הדפתי אותו. המצלמה שלי נפלה והוא חבט בי בבטן וקרע את חולצתי. צר לי שהגענו למצב הזה, בסך הכל עשיתי את עבודתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully