וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קיבלה ארה"ב את פירס מורגן?

18.1.2011 / 8:56

העיתונאי הבריטי חנך את תוכנית הראיונות שלו ב-CNN עם וידויים לא רעים של אופרה ווינפרי, והביקורות סיכמו שמדובר במחליף סביר למדי ללארי קינג הוותיק

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל)

"ואז חשבתי לעצמי, ובכן, אני אצטרך להרוג את עצמי", אמרה אופרה ווינפרי אמש (שני, שעון ארה"ב) לפירס מורגן, מה שהעניק לאחרון מקפצה לא רעה לבכורת תכנית הראיונות שלו ב-CNN. מורגן נכנס לנעליים הגדולות שהותיר אחריו לארי קינג, שהגיש את תוכנית הראיונות המרכזית של הרשת במשך 25 שנים, ולתוכנית הראשונה שלו קיבל אישיות בכירה ביותר, הממעטת להתראיין לרוב ושהסכמתה נבעה מהרצון לקדם את ערוץ הטלוויזיה החדש שלה, OWN.

בהמשך, סיפרה ווינפרי כי היא שומרת יומן ובו כל מחשבותיה על מערכות יחסים שהיו לה בעבר והתוודתה כי היא צריכה לשרוף אותו. בנוסף, סיפרה כי אחד מבני משפחתה בגד בה ומכר סיפורים אודותיה לצהובונים תמורת 200 אלף דולר. הקצפת של הראיון היתה וידויה של ווינפרי אודות מחשבותיה האובדניות בגיל 14, לאחר שנכנסה להריון ואיבדה את התינוק.

הביקורות בארה"ב קיבלו את מורגן בחום יחסי. האינטרנטיינמנט וויקלי הגדיל ותהה בכותרת "לארי קינג? מי זה לארי קינג?" וטען כי מספיק שמורגן היה בקיא בעובדות ודיבר באופן רהוט כדי להחליף את המגיש השחוק. הגרדיאן החמיא למורגן על הוצאת הווידוי האובדני מווינפרי והדיילי מייל שיבח את מורגן על שכמעט הביא את ווינפרי לדמעות, אבל לא שבר אותה. ווינפרי עצמה אמרה למורגן פעמיים במהלך הראיון "אתה טוב".

לצד זאת, בלוג הבידור של CBS קטל את הראיון וטען כי מדובר בתשדיר שירות של ווינפרי ללא ערך מוסף עיתונאי. "הוא קרה לווינפרי 'המלכה של אמריקה'. חבל שלא אמרת לה משהו שהיא לא יודעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully