וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס וליטל הם הזוכים ב"היפה והחנון 2"

15.3.2011 / 23:31

אחרי עונה ארוכה במיוחד ומותחת סוף סוף ניתנה הזדמנות לצופים מהבית להשפיע והם הכריעו שאלכס וליטל הם הזוג הזוכה. אור ונלה זכו באהבה ובשינוי

צילום מסך

אלכס מורוזוב וליטל סמדג'ה הם הזוג שניצח הערב (שלישי) בגמר "היפה והחנון 2" ששודר בערוץ 10. הם גרפו את מירב הקולות וזכו בפרס של 200 אלף שקלים, וכמובן בשינוי גדול מאוד שעברו. רגע לפני סוף ההצבעה, חשף המנחה פיני טבנגר כי אור ונלה, שהתאהבו במהלך העונה, לא שרדו את מבחן החיים שמחוץ לוילה ונפרדו.

לשלב חצי הגמר הגיעו שלושה זוגות: ענבל משולמי וירון קפלן, אלכס וליטל ואור שוחט ונלה גולדברג. במשימת חצי הגמר התבקשו הזוגות לענות על שאלות טריוויה כשהם עומדים על קורות מתכת שהורמו לגובה רב. אלכס וליטל ואור ונלה ניצחו במשימה ועלו לשלב הגמר. ענבל וירון נאלצו להסתפק במקום השלישי וללכת הביתה.

במשימת הגמר הגיעו המשתתפים למסיבת קוקטייל יחד עם נציגים דיפלומטיים ממדינות שונות והתבקשו להפגין יכולת ניהול שיחה וקלאסה, כאשר לאורך כל הערב צופים בהם מומחים לנימוסין. השופטים החליטו שאור ונלה זכו במשימה האחרונה, ולכן זכו ביתרון של 25% אחוזים מקולות המצביעים.

לאולפן בו נערך משדר הגמר הגיעו כל הזוגות שהשתתפו בתוכנית, וגם משפחותיהם. רגע מרגש נרשם כשנחשפו החברות החדשות של כמה מהחנונים שעברו מהפך בתוכנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully