וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כרטיסים להופעה של בוב דילן - בעוד שבועיים"

עינב שיף

21.4.2011 / 7:30

על אף שנותרו חודשיים להופעה ולמרות שכרגע אין לה חסות, מפיק המופע מבטיח שהמכירה תיפתח בקרוב. טווח המחירים: 450-1,200 שקלים. וגם: הקרב על הבאתו של פול סיימון

לרוב, הכרזה על מופע גדול מחו"ל מלווה בפרטי מכירת כרטיסים, בוודאי בהופעה בסדר גודל של אצטדיון רמת גן. עם זאת, חודשיים לפני הגעתו המיועדת של בוב דילן לישראל (20 ביוני), הפקת המופע בראשות מרסל אברהם טרם פרסמה מתי יימכרו הכרטיסים וכמובן מה תהיה עלותם, שזו אחת השאלות היותר מטרידות של חובבי המוזיקאי המיתולוגי.

"המכירה תחל בעוד כשבועיים, כך אני מעריך", מגלה עו"ד חגי שטורווייס, נציגו של אברהם בישראל בשיחה עם וואלה! תרבות. לדבריו, מחירי הכרטיסים ינועו סביב המחירים להופעתו של לאונרד כהן, כלומר בין 450 שקלים למושבים הרחוקים ביותר ל-1,200 שקלים למושבים הקרובים יותר. כמו אז, גם איזור הדשא באצטדיון יהיה מיושב.

פרט מעניין נוסף שנודע לוואלה! תרבות, הוא שבנק דיסקונט, שותפו של אברהם להופעות של לאונרד כהן, אלטון ג'ון וג'סטין ביבר, החליט שלא להעניק חסות למופע של דילן. סמנכ"ל השיווק של דיסקונט, רוני פלד, אישר את הדברים בשיחה עם וואלה! תרבות: "אנחנו משתדלים לקחת שני פרויקטים בשנה, האחד היה של ג'סטין ביבר והשני הוא האופרה אאידה למרגלות מצדה", אמר פלד. "לכן אנחנו מחוץ להופעה של דילן".

היו שמועות שהייתם מאוכזבים מההיענות להופעה של ביבר.

פלד: "ציפינו שהבאזז התקשורתי המטורף סביב ביבר אכן יתורגם לכך שיבואו יותר אנשים וזה לא קרה. עם זאת, אנחנו משתדלים לפנות לכמה שיותר קהלים מבין לקוחותינו והמופע של ביבר בהחלט היה שם, אחרי הפנייה לקהל המבוגר יותר של כהן וג'ון. עתה, פנינו לאופרה".

"דיסקונט בחרו הפעם שלא להיות שותפים וזה בסדר", אומר עו"ד שטורווייס. "כרגע אין חסות למופע ואנחנו מאמינים בכוחנו ובשותפים שלנו, משרד הכרטיסים לאן. אם תהיה חסות בהמשך – בשמחה".

אחרי הופעותיהם של ביבר ודילן, שוק ההופעות הבינלאומי בישראל נערך ביתר שאת לסוף הקיץ. לצד הופעותיהם של מובי וג'יינז אדיקשן שכבר פורסמו, הקרב הגדול נמצא על שירותיו של פול סיימון, שייצא לסיבוב הופעות בעקבות אלבומו החדש, "So Beautiful or So What". כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, בין המפיקים המתחרים על קניית ההופעה נמצא גם מרסל אברהם, כפי שמאשר נציגו: "בעוד שבוע-שבועיים נדע מי זכה בשירותיו", אומר עו"ד שטורווייס. "אני מקווה שזה יהיה אנחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully