וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דה וויס": אביב גפן של פעם היה מתבאס על עצמו

17.3.2013 / 0:57

הגמר הנשי של "דה וויס" יהיה מעניין, למרות שאת הפיינליסטיות היה ניתן לסמן כבר בשלב האודישנים. הדבר היחיד שמפתיע, הוא שאביב גפן מעדיף קיטש ארץ ישראלי על פני רוקנ'רול

צילום מסך

1. וזו רביעיית הגמר לעונה השנייה "דה וויס": לינה מחול מטעם שלומי שבת, אופיר בן שטרית מהנבחרת של אביב גפן, דנה צלח שמייצגת את שרית חדד, ורודי ביינסן, המתמודדת של שלומי ברכה ויובל בנאי. ארבע בנות, גילן הממוצע הוא 19-20, כל אחת מהן מעיר או ישוב פריפריאליים, וכל אחת מהן יכולה להיות סיפור סינדרלה קלאסי, וזה מה שכולנו רוצים, לא? אין להכביר במילים. לכולן מגיע, ארבעתן זמרות טובות, ובכלל גמר כל-נשי הוא איזושהי סיבה למסיבה. היי, בממשלת נתניהו השלישית אין יותר נשים מאשר בגמר של "דה וויס".

הדבר המעניין כאן הוא דווקא הדרך הלא-מעניינת. מי שצפה באודישנים של התכנית היה כבר יכול לנחש שבן שטרית, מחול וביינסן יהיו בגמר (מה שגם תאם את ההימורים שלי לאורך העונה). זה היה צפוי כמעט לחלוטין. לא מעט נכתב על כך שבכל העולם הרייטינג של "דה וויס" צונח אחרי האודישנים, ורק בישראל ממשיכים לצפות. פייר, אם אתם כאן בשביל המשחק ולא בשביל הביצועים (שגם ככה היו במגמת ירידה בשלבים המאוחרים אצל רוב המתמודדים), יכול להיות שאפשר היה לוותר. יוצאת הדופן היא דנה צלח, שכבר נכתב עליה כאן שהיא המתמודדת המשתפרת של העונה. אי אפשר היה לחזות את מה שמתרחש בנבחרת של שרית חדד, שום דבר שם לא היה צפוי, והעלייה של צלח לגמר היא אחת ההפתעות הגדולות של העונה הזאת (מודה ועוזב: ביני לבין עצמי הימרתי שהיא לא תעבור אפילו את הדו-קרב מול שרון גולאברי. עכשיו אפשר לאכול את הכובע).

2. בערבים מהסוג הזה נראה שהעיקר הוא העולות לגמר, ולא ממש הביצועים, ובאמת, הם ברובם היו משעממים מאוד. שמונה להיטי ענק חרושים עד לזרא אבל אפילו לא התאבדות אחת על הבמה. אף לא אחד מהביצועים הגדולים של העונה היו כאן, ובכל זאת היו כמה נקודות אור. הראשונה שבהן היא רודי שהלכה על "Heavy Cross" של The Gossip, בחירה מדליקה ביותר בתכנית שמבוססת על בלדות אינסופיות, והוכיחה שוב שהיא כמה רמות מול דן סלומון ("ניצוצות"). היה גם מעניין להאזין לאופיר בן שטרית ב"אוהבת אותך, עוזבת אותך", רוצה לעזוב את מה שהיא כל כך אוהבת אבל מונע בעדה לשיר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בכלל, הניצחון של בן שטרית על רוני פרי (שעשתה יפה אך קצר את "Angie" של הרולינג סטונס) אומר כמה דברים דווקא על אביב גפן כמנטור, ועל איך שהוא נתפס כאמן. העובדה שבן שטרית בגמר מהנבחרת שלו, אחרי רז שמואלי מהעונה הקודמת, מראה שגפן אמנם בא על תקן הרוקר, אבל הוא כנראה מצטיין יותר בעבודה על שירי ארץ ישראל עם זמרות של להקות צבאיות מאשר בטיפוח נערות ונערי דיסטורשן. מעניין מה היה אומר על זה גפן מלפני 20 שנה, זה שהיה בז למוזיקה מהסוג הזה.

3. ואם כבר גפן, אז במהלך התוכנית הוא החמיא למיכאל אלוני, המגיש של "דה וויס" ובדרך כלל שק החבטות של כולנו, כל מי שחושב שהטקסטים על קיימות שהכניסו לפה שלו הם מגוחכים ושלפעמים הוא ממש מתבזה איתם. האמת שהוא צודק. אלוני הוא אולי לא המנחה האידיאלי, אבל הוא דמות ממש סימפטית, ואגב - גם שחקן קולנוע מעולה ("השוטר"). אני לא יודע מה תנאי ההעסקה של אלוני, אבל יכול להיות שכדאי לו עכשיו, כשהוא כבר פרצוף מוכר ממש, לעבור למקום שהוא יוכל להתבטא בו יותר ולקריין פחות חסויות.

4. ובגמר נשים את הז'יטונים שלנו על אופיר בן שטרית, אבל בהצלחה לכולן, בתקווה להתעלות מרובעת ביד אליהו.

מה אתם חושבים על רביעיית הגמר של "דה וויס"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • דה וויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully