וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": מצחיק? תחשבו על השואה

20.5.2013 / 0:47

גם בלי להיבחר לכנסת, בני מתמנה לשר אוצר, רוני מיילי מוכיח שהוא יודע דבר או שניים או כלום על איפוק, פאולינה עושה לליאון סצנות קנאה, ולבנה עושה לגילי סצנות שכונה

גמדים.

ועכשיו, אחרי שנרגעתם מהצחוק, נמשיך בעניינינו ברצינות. כי הומור, כמו שאמר ספיידרמן בחוברת של יניב, הוא לא עניין לצחוק עליו. אפילו דנה לוקחת קשה את משימת הצחוק. "זו משימה מגעילה!" היא צורחת על האח הגדול, "אתה צריך להתבייש! לצאת החוצה ולהתבייש! מה זה צריך להיות כל השטויות השמחות האלה בן שטן שכמוך! דרך אגב, למה בעריכה אני יוצאת מפחידה כשבעצם אני מצחיקה וחמודה?!". תעלומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוצ'י קוווו! דנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שכן, האח הגדול כן צריך לתת דין וחשבון על הטעם ההומוריסטי שלו. לא בגלל יודהל'ה מודהל'ה, האיש באמת עילוי, ומחר כל המדינה תזמר "איפה אני, הנה אני" בלי הפסקה עד שאיראן תתעצבן ותפיל עלינו טיל ענק שכתוב עליו "אתם כאן, אתם כאן, הבנו כושילאימשלכם - סתמו כבר". אבל למה הייתם צריכים לשלוף מהניינטיז את שחר ושוקי, שרידי עבר ששיערם עדיין מאובק בשאריות דודו טופז? ואיזו מין משימה זאת לא לצחוק מהבדיחות של שגיב פרידמן, אם כולנו עושים את זה בקלות כבר כמה שנים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טראומה לכל החיים. שגיב פרידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך למרות הבידור המפוקפק, דיירי הבית מצליחים להיכשל במשימה. לא עזר להם להתנהג במשך כל התקופה כמו ילדים מבאסים במסיבה שאומרים על כל דבר "ניייי, לא מצחיק", לא עזר להם כשדנה המצחיקה והחמודה שאגה על כולם בעצבים "תחשבו על השואה, תחשבו על השואה". המשימה נסתיימה – בדיוק כשרוני התחיל לספר בדיחה על מסטול אחד שנכנס לבר על הידיים – וכולם הפסידו בה. גם אנחנו הפסדנו, כי רוני מעולם לא סיים את המשפט. למען השם רוני, מה המסטול על הידיים אמר? כי אם הוא אמר משהו על גמדים, זו בטח הבדיחה הכי טובה בעולם.

בני ילד רע

"אתה להיט מחוץ לתכנית", מבטיח רוני לבני, שבדיוק עכשיו חזר ממסע דילוגים עליז על המוח של דיירי הבית, "בטח מתים עליך שם". דנה מוחה וממהרת להבהיר לבני שזה לא נכון, כולם דווקא שונאים אותו שם, בתקווה שזה ישכנע אותו להוריד הילוך. אבל בני, זורח ומאושר בתוך מכנסי הגירבוץ שלו, לא מתכוון לקפל את הקרקס שלו בשביל אף אחד. "היי, נכון שהדיירים המעשנים צריכים לקבל פחות תקציב?", הוא צוהל בפינה אחת של הבית ומיד מדלג משם בעליצות כשמאחוריו כולם כבר תולשים זה לזה את המעיים. כמו כל פסיכופת חמוד, הוא נהנה לזרוק רימון-יד לתוך ערימת אנשים חמומים, לשבת בצד בנחת ולראות איך כולם מתפוצצים מהדבר המשונה הזה שנקרא "רגשות". שום דבר לא מפחיד, בו לא נוגע. צודק רוני בתחושותיו שבני בטח שתול של ההפקה: זה הרי הטרור המושלם נגד דיירי הבית. אבל בני לא מושתל, ככה אלוהים ברא אותו: חיוך נצחי, כיפה דבילית ונשמה של קלקר שלא מתכלה לעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישהו צריך להתמודד בסוף עם הגירעון. בני/מערכת וואלה!, צילום מסך

המרגיעים הלאומיים

עיסוקם העיקרי של רוני וגילי מיילי זה להרגיע זה את זה. האחד משתולל, השני מפציר בו לנהוג בתבונה, וברגע שהראשון נרגע ממהר השני להתחרפן וכן הלאה. כזו היא משפחת מיילי, מרוץ לפידים של שפיות.

רונן מיילי ללבנה זוהרים: ”תמותי רווקה, לסבית”

כשלבנה מתפרצת לפתע לסלון בהתקף זעם אקראי ("אל תעצבנו אותי למה לכולם לא יהיה טוב!"), סתם כי היא אמיתית ואותנטית וכל זה, תורו של גילי להשתגע והוא צועק עליה בחזרה. "כל ההצגות שלך לא יעבדו עליי", "למה מה אתה תעשה לי" וכולי פנינים של קטטת ערסים טיפוסית. ואז כשהעימות השנון מסלים ("יאללה לכי להכין חומוס יא אהבלה! לכי תצבעי את השיער!" מונה גילי פעולות שונות שככל הנראה דבק בהן קלון כלשהו), מתעורר רוני מיילי, האב הטוב והשלו, ומנסה להרגיע את בנו הנסער. הוא לא מצליח להבין מאיפה הבן שלו למד לצעוק בכזה חוסר נימוס, ומדוע הוא לא מבין שדברי חכמים בנחת נשמעים. כל כך חשוב לרוני להטמיע את מסר הדיון התרבותי בבנו, עד שבוויכוח התקציב הוא צורח עליו בפרצוף אדום מזעם "קח צעד אחורה, תתרחק מהוויכוח הזה, תלמד מאבא שלך! אתה צריך ללמוד ממני לקחת אחורה!". הבט בי בני, כיצד אני מקפיד להימנע מעימותים! הקשב כיצד בקולי הרך אני מפטיר כלפי אויביי בנחת "אתה זכאי לדעה משלך, הבה נסכים שלא להסכים יקירי!" התבונן באיזו עדינות אני חונק את בן-שיחי למוות! אז תפסיק לעשות לנו שם רע ותוריד פרופיל! כך, עד המריבה הבאה, שבה שוב יתחלפו התפקידים, והמטיף יהפוך למוטף, כשעל הרצפה ביניהם הולכת ונקוויית שלולית איברים של דייר כלשהו. היזהרו שלא להיקלע למעגל השלווה הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד מסובב את הלחי השנייה. רוני מיילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטים

"השם לא כועס עליי אף פעם" (דנה מרגיעה)
"אני רוצה להתחתן, רוצה להקים משפחה, רוצה בן ובת" (ליאון כבר נותן עבודה בפאולינה, פלוס סיפורי ילדות קשה. אני רגיש, בואי שבי עליי!)
"אני לא רואה אותך ממטר". "ואני לא רואה אותך מסנטימטר". (הוויכוח בין גילי ללבנה נהיה מרתק מרגע לרגע. וגם חנות האידיוטים התקשרה, נגמר להם הדגם שלך)
"לך תעשה שעווה בלשון מהלקלוקים שלך יא לקלקן" (לבנה קופצת את הכריש של המריבה)
"רוצה לשטוף איתי כלים? רוצה שנצייר ציור?" (לא ברור אם דור מחזר אחרי פאולינה או מנסה לרשום אותה לגן שלו)
"רגע רגע, אין תקציב מותרות?" (שר האוצר החדש בני מתעורר)
"יש להן אנרגיות שליליות, תתרחק מהן" (רוני מייעץ לביז'ו להתרחק מלבנה ו"טמטומיה", כי הוא כל כך דואג לו)
"מעכשיו – סלט המטבוחה מתחיל!" (ביז'ו מכריז בחגיגיות. איטס און!)

"האח הגדול": כל הכתבות

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully