וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": טהוניה רובל זכתה בגמר

27.8.2013 / 23:03

טהוניה רובל היא הזוכה בגמר של תכנית הריאליטי מבית קשת, לאחר שגברה על לבנה גוגמן (זוהרים) בגמר הגדול ששודר הערב

באדיבות קשת ואנדמול ישראל

(עדכון אחרון - 23:45)

אחרי ארבעה חודשים, זה נגמר: טהוניה רובל היא הזוכה בתכנית הריאליטי "האח הגדול" מבית קשת, שסיימה הערב (שלישי) את עונתה החמישית. רובל הגיעה למקום הראשון בהתבסס על הצבעות הצופים, והיא תזכה בפרס של מיליון שקלים. אל המקום השני הגיעה לבנה גוגמן (זוהרים) כשאחריה לאון שוובסקי שהגיע למקום השלישי, דור דמרי שהגיע למקום הרביעי ואיתי וולך שהגיע למקום החמישי.

בלוג "האח הגדול" - טהוניה היא החומר ממנו עושים ריאליטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב. טהוניה רובל, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשדר מיוחד של "חי בלילה" בהנחיית נדב בורנשטיין ובהשתתפות חמישיית הגמר, מיד עם סיום המשדר, בירכה חברת הכנסת פנינה תמנו-שטה ממפלגת יש עתיד את רובל, כמי שהביאה את הקהילה האתיופית בישראל אל התודעה הציבורית. "יצאת אישה מאוד חזקה", אמרה תמנו-שטה בברכתה. "הצלחת לכבוש הרבה לבבות בקרב החברה הישראלית". היא הוסיפה כי היה חשוב לה לצפות בטהוניה בתכנית, ושהשתתפותה בתכנית חרגה מעבר לגבולות הדיון הרגילים של התכנית, אך "מעבר לכך, כל הדברים האלה מתגמדים. זה מראה שבעצם דברים קטנים כמו גזענות ואפליה שמעיבים על היופי של החברה שלנו נשארים מאחור". היא סיכמה בכך שגם חברי הקהילה וגם הציבור הרחב גאים ברובל.

שני איחודים מרגשים התרחשו במהלך הערב, עם צאת הדיירים מהבית: המפגש של דור עם הדיירת לשעבר אור דניאל והמפגש של לאון עם הדיירת לשעבר פאולינה אלברשטיין. בשני המקרים, נרשמו נשיקות בשידור חי בין הדייר היוצא והדיירת שהמתינה בחוץ.

וולך, שזמן קצת לאחר כניסתו לתכנית נחשפו תמונות משירותו הצבאי בהן הוא מצטלם עם עצורים פלסטינים שעיניהם מכוסות, הינו היחיד מבין חמשת הפיינליסטים שנכנס לתכנית באמצע העונה, והוא המשתתף הראשון בגרסה הישראלית של הפורמט שמגיע לגמר על אף שלא התמודד מתחילת העונה.

על אף שהעונה הנוכחית נהנתה מרייטינג גבוה כקודמותיה (ממוצע צפייה של 36.6% וקרוב למיליון צופים לפרק, כך לפי הזכיינית), בקרב מבקרים וצופים רבים נטען כי היא מתקשה לעורר עניין מתמשך. לאורך העונה התעוררו מספר שערוריות, במרכזן עמדו בני משפחת מיילי – האב רוני והבן גילי, שבסופו של דבר הוצאו מהתכנית על ידי ההפקה, זאת בשל התבטאויות מילוליות אלימות, גזעניות והומופביות שכוונו לעבר מספר מתמודדות על רקע צבע עורן ונטייתן המינית. כמו כן, בתחילת העונה פרשה ממנה המתמודדת קרין בן גלים.

מה דעתכם - הגיע לה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully