וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון ברלד: "בקרוב אספר את הצד שלי"

ירון ברלד מגיב לראשונה להאשמות בדבר הטרדה מינית של נערה בת 17. ”די ברור איך תסתיים הפרשה”, מוסיף עורך דינו, ”אך נורא חבל וכואב שהיא התחילה”

מערכת וואלה!

ירון ברלד מגיב לראשונה: לאחר שנחשד בהטרדה מינית של נערה בת 17, משחרר היום (שלישי) הקומיקאי ירון ברלד תגובה רשמית לתקשורת. ""עצוב לי", מצהיר ברלד. "הייתי מאוד רוצה לשתף אתכם בסיפור המלא, אבל לצערי אני לא יכול בשלב זה. אני רק יכול לקוות שאני אוכל, כמה שיותר מהר, לספר את הצד שלי למקרה העצוב הזה".

במקביל, שוחררו תגובות רשמיות של הסוכנות המייצגת את ברלד, ושל עורך דינו. "צו איסור הפרסום הוסר לאחר התעקשותו של ירון לא להסתתר מאחוריו", נמסר מסוכנות ייצוג האמנים מאמא. "מדובר בסיפור עצוב לכל המעורבים. אנחנו כמובן מבינים את חשיבות עבודת המשטרה ואת הצורך לרדת לעומק העניין, וזהו גם האינטרס של ירון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עצוב לי". ירון ברלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא הייתי ממהר לתייג את הסיפור", מסר ליאור אפשטיין, עורך הדין המייצג את ברלד. "משהצטרפו הפרטים, די ברור איך תסתיים הפרשה, אך נורא חבל וכואב שהיא התחילה. בעולמי, עולם המשפט, הפער בין התיק לבין האופן בו הוא מוצג בתקשורת, אינו ניתן לגישור".

בנוסף, אמו של ברלד, ורדה, אמרה היום לכתב וואלה! מחוץ לביתה: "הבן שלי הוא נאיבי ותמים ואנחנו בטוחים שהוא לא עשה שום דבר רע והוא ייצא מזה. הכל יחזור לקדמותו".

ברלד נעצר אמש בחשד שתקף מינית נערה בת 17 תושבת חדרה. הוא נחקר בתחנת חדרה בעקבות תלונה שהגישה הנערה, שעמה יש לו היכרות מוקדמת, על כך שביצע בה מעשה מגונה. ברלד, מתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", מודה בהיכרות עם הנערה, אך מכחיש את המעשים המיוחסים לו. במשטרה מתכוונים לערוך בימים הקרובים עימות בין ברלד לבין המתלוננת.

קולגה של ירון ברלד החשוד בתקיפה מינית: "זה סיפור מטומטם על כלום"

  • עוד באותו נושא:
  • ירון ברלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully