וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר חדש לג'יי זי

10.8.2008 / 11:11

הראפר עלה במפתיע בהופעתו של קנייה ווסט וחשף שיר חדש מתוך אלבום חדש. על הדרך הוא גם החזיר לנואל גאלגר מאואזיס

הראפר קנייה ווסט, הפתיע את מעריציו בניו יורק, במסגרת הופעה במדיסון סקוור גארדן כחלק מסיבוב ההופעות שלו, "Glow In The Dark". הראפר ארח את המנטור שלו, ג'יי זי, בשיר הסיום של המופע. אבל ההפתעה האמיתית לא היתה העובדה שג'יי זי היה נוכח באירוע, אלא ההודעה שהיתה בפיו של הראפר הוותיק. ג'יי הודיע לקהל הנלהב, שהאלבום האחרון שישחרר הראפר בלייבל הנוכחי, דף ג'ם, יהיה "The Blueprint 3", החלק השלישי ביצירת המופת של ג'יי זי משנת 2001.

אם לא די בכך שהמעריצים במקום קיבלו את הידיעה לפני כולם, פצחו הראפרים בשירה (במקרה שלהם בראפ) של הלהיט הבא של ג'יי זי, בהפקתו של ווסט, מתוך האלבום הצפוי. ואם לא די בהופעת אורח מפתיעה, בידיעה על אלבום חדש ובביצוע שיר חדש, אז מה דעתכם על המילים בשיר החדש של ג'יי זי?

"הבחור הזה מאואזיס אומר שאני לא יכול לנגן על גיטרה, מישהו היה צריך להגיד לו שאני רוק סטאר", ממשיך ג'יי זי בשיר ומצטט שורה מתוך "Wonderwall", הלהיט הגדול של אואזיס. בשורות אלו מתייחס ג'יי זי אל נואל גאלגר מאואזיס ולחילופי המילים והמסרים בין השניים.

כזכור, כשפורסמה רשימת המופיעים בפסטיבל גלסטונברי באנגליה לפני מספר חודשים, יצא נואל גלאגר במתקפה על הראפר וטען כי זה מגוחך שראפר ינעל את פסטיבל הרוק הוותיק, ושהוא אפילו לא יודע לנגן בגיטרה. ג'יי זי השיב תחילה בהצהרה רגועה והזכיר לגאלגר שגם היפ הופ זו מוזיקה, אך בהופעתו בפסטיבל, ביצע ג'יי קאבר לשיר "Wonderwall", תוך שהוא בעצמו פורט על מיתרי הגיטרה. כעת מגיב ג'יי זי, כמו שראפר יודע: בהכפשת שמו של הרוקר החצוף.

"The Blueprint" יצא בשנת 2001 והיה אלבום האולפן השישי של ג'יי זי. האלבום זכה לביקורות מהללות מהמבקרים ומהמעריצים ונחשב עד היום, לצד אלבומו הראשון של ג'יי זי, "Reasonable Doubt", כאלבום המופת של הראפר. שנה אחריו הוציא ג'יי את "The Blueprint 2: The Gift and the Curse" שלא הצליח לשחזר את ההצלחה של קודמו. "The Blueprint 3" יהיה האלבום האחרון שישחרר ג'יי זי בלייבל דף ג'ם, בו שימש עד לא מזמן כמנכ"ל. לאחרונה נודע שג'יי זי חתם על העסקה הגדולה ביותר בעולם ההיפ הופ, עם החברה "Live Nation", בה חתמה גם מדונה. תמורת 150 מיליון דולר, תהיה אחראית החברה לאלבומים, ההופעות והמוצרים הנלווים של ג'יי זי בעשר שנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully