וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם גלאגר: "מעריצי רדיוהד מגעילים"

נרקיס טפלר

10.8.2008 / 22:52

"משעממים ומגעילים", כך קרא סולן אואזיס למעריצי קולדפליי ורדיוהד בראיון שהעניק לטיימס

בואו נדבר גלויות. זה כבר מזמן לא סוד שהאחים גלאגר, ליאם ונואל, מלהקת אואזיס, עושים רעש הרבה יותר טוב משהם עושים מוזיקה. לאחרונה הבלגן שהם יוצרים נשמע כמו קריאות מצוקה עלובות שבעצם מבקשות תשומת לב הכרחית לקראת אלבום חדש.

תקציר הפרקים הקודמים: כשפורסמה רשימת המופיעים בפסטיבל גלסטונברי באנגליה לפני מספר חודשים, יצא נואל גלאגר במתקפה על הראפר, ג'יי זי וטען כי זה מגוחך שראפר ינעל את פסטיבל הרוק הוותיק, ושהוא אפילו לא יודע לנגן על גיטרה. ג'יי זי השיב תחילה בהצהרה רגועה והזכיר לגלאגר שגם היפ הופ זו מוזיקה, אך בהופעתו בפסטיבל, ביצע ג'יי קאבר לשיר "Wonderwall", תוך שהוא בעצמו פורט על מיתרי הגיטרה. אחרי כל זה הוא גם כתב שיר חדש שבמרכזו, כל התקרית הדיפלומטית הזאת.

ליאם, אחיו של נואל, ראה שאחיו עושה כותרות ורצה גם. אז הוא כינה את מעריצי רדיוהד וקולדפליי באקט לא בוגר בעליל, "משעממים ומגעילים". מה יותר שקוף מיצירת הכותרות באתרי המוזיקה כדי לפמפם את האלבום החדש, “Dig Out Your Soul”? לא משנה מה, העיקר שזה עובד.

"התרככתי, אבל לא עד ליקוק לרדיוהד וקולדפליי. אני לא שונא אותם, לא הייתי רוצה שיקרה להם משהו. אני חושב שהמעריצים שלהם משעממים ומגעילים ושהם לא אוהבים ליהנות". אמר ליאם בראיון לטיימס. הוא הוסיף כי הוא לא אוהב להקות מודרניות והודה שהוא "לא מעוניין. אני מנגן ביטלס, רולינג סטונס, ניל יאנג, סקס פיסטולס. לא אוהב להקות עכשוויות".

ליאם הוסיף כי הוא מתכוון לקצץ במסיבות ובהופעות כדי לשמור על הכושר לקראת חזרתה של הלהקה לעניינים. "שבוע שעבר הקול שלי היה חרא, הייתי צריך להחליף מילה עם עצמי. אני רוצה שזאת תהיה הצלחה, אני רוצה שזה יהיה גדול ובשביל זה אני צריך להרגיע קצת. המון סיגריות, יציאות עד מאוחר בלילה, אותו חרא בלילה הקודם ובלילה שלפניו, זה לא עושה טוב לקול. כשזה טוב, אף אחד לא יכול לגעת בי, וכשזה רע, זה קצת יותר טוב משל פיט דוהרטי", המשיך ליאם ללכלך על עמיתים למקצוע.

האלבום של אואזיס יוצא ב-6 באוקטובר וכנראה שעכשיו חובת ההוכחה היא על הלהקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully