וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה שווה לחכות: מקרטני הופיע בת"א

לטענת מארגני ההופעה, כל 50 אלף הכרטיסים נמכרו. מקרטני הופיע במשך למעלה משעתיים. וואלה! חדשות מביאה לכם תמונות טריות

מערכת וואלה!

(צילם: אלכס זגוניקוב, עריכת וידאו: נעמה דרור)

הופעתו ההיסטורית של החיפושית פול מקרטני, החלה באיחור קל (חמישי) בפארק הירקון בתל אביב ונמשכה כשעתיים וחצי. מארגני האירוע טענו כי כל 50 אלף הכרטיסים נמכרו להופעה, מספר שיא שהתבטא גם בפקקים בכבישי הגישה למקום. מקרטני העניק למעריצים הרבים שהגיעו מכל הארץ לראותו חוויה של פעם בחיים.

בהופעה הארוכה שר מקרטני יחד עם להקתו כמעט את כל הלהיטים הגדולים של להקת "החיפושיות" בהם "Hey Jude", "Yesterday" ו"Let It Be". החיפושית הצליח להפתיע עם שימוש רב בשפה העברית ופנה פעמים רבות לקהל בשפת הקודש, בין היתר כדי לדרבן אותם לשיר עמו.

את ההופעה סגר "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band" "ושירי הסיום של האלבום "Abbey Road". לאחר שהודיע לקהל שהגיע הזמן ללכת לישון, אמר בעברית "נתראה".

כצפוי, עם סיום ההופעה הורגשו עומסי תנועה כבדים באזור תל אביב. מהמשטרה נמסר כי כמה צירים מרכזיים נסגרו לסרוגין ברחבי העיר - בהם שדרות רוקח נסגרו לכיוון מזרח, ורחוב אבן גבירול נסגר לכל אורכו. קודם להופעה נרשמו עומסי תנועה כבדים באזור.

כמה שעות לפני ההופעה, נפגש מקרטני עם אנשי תנועת קול אחד-OneVoice אשר "פועלת להשמעת קולו של הרוב המתון בצד הישראלי והפלסטיני". במהלך המפגש, אמר מקרטני כי אביו "אמר לי שהאנשים הרגילים לא אוהבים מלחמות ולא רוצים קונפליקט. אני לא פוליטיקאי – אני רק רוצה להביא מסר של שלום. בכל מקום שאני מופיע אני רואה שזה אותם האנשים שרוצים את אותו הדבר". מקרטני הבטיח שיענוד סיכה של התנועה על דש המקטורן שלו במהלך ההופעה, על מנת "לחזק את מסר השלום".

בימים שקדמו למופע הספיק מקרטני לבקר בבית לחם שבגדה המערבית ובירושלים. מיד לאחר ההופעה הוא צפוי לעלות על מטוסו בחזרה לאנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully