וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: התפוחים - "The Power"

12.2.2009 / 9:43

אחרי הטיפול ברייג' אגינסט דה מאשין, הגרוב של התפוחים כובש גם את להיט הענק של !Snap ויש סקופ: התקשרו אליהם מגלסטונברי, אבל זה פשוט לא הלך

יח"צ - חד פעמי

התפוחים - "The Power"

תכננו לדבר עם עופר "סקולמאסטר" טל על הסינגל החדש של הלהקה, קאבר לקורע הרחבות של להקת !Snap, אבל כבר בשאלה הראשונה, סקולמאסטר החליט להעביר את השרביט ליונדב (יוני) הלוי, פשוט כי הוא לא ידע למה לעזאזל הם בכלל בחרו בשיר. "אני יודע שאני אמור להגיד משהו רומנטי", החליף אותו הלוי, אבל האמת שזה היה הזוי מספיק, כמו השיר של רייג', כדי שנבחר בו. גם אפשר לשמוע את הקטע שלנו על השיר הזה. למי שמכיר אותנו, זה די ברור למה בחרנו בו".

השמעתם את זה ליוצרי השיר במקור?

"לא, מה זה משנה. עקרנו להם את כל הצליל המקורי ובכל מקרה הם מקבלים את התמלוגים"

הסינגל החדש של התפוחים יוצא בלייבל האנגלי "פריסטייל", והלהקה תלווה אותו בסיבוב הופעות בממלכה המאוחדת. כשמדובר בתשעה חברים, נשאלת השאלה מי מודח במועצת השבט, או מתי הם לא באמת יכולים לסבול אחד את השני יותר. "זה נורא פשוט", עונה הלוי. "יש רוטציה בינינו. השלושה שמנגנים הכי גרוע באותה הופעה נשארים מחוץ לואן. הם יורדים באוטוסטרדה וחוזרים בכוחות עצמם. ככה בסיבוב הקודם היה תור קצר יותר לפלייסטיישן. עכשיו אין לאף אחד מאיתנו קונסולות"

אז איך תעבירו את הזמן?

"מוזיקה, שינה, עוגיות. לא עוגיות כאלו, סתם עוגיות".

למרות ההצלחה בחו"ל, הלוי אומר שהבסיס של הלהקה תמיד יישאר תל אביב. עם זאת, הלהקה תופיע בפסטיבל Detonate בוויילס, ובאופן כללי קשה להאמין שיישאר להם זמן לשייט בין תל אביב וחיפה ביום אחד, כפי שיעשו מחר. אבל הלוי נשאר לוקאל-פטריוט ואפילו מספר שעל פסטיבל הרוק האגדי גלסטונברי הם הצליחו לוותר. "זה היה על הפרק", הוא אומר, "אבל היינו חייבים לדחות את כל הטור בשביל זה ולא רצינו. אני מקווה שיום אחד נגיע לשם".

איך הצלחתם לוותר על הפסטיבל הכי מצליח בעולם?

"תראה, זה לא שפול מקרטני וביקש שנעשה לו כלי נשיפה בהופעה. אם יגיע הטלפון ממנו, נזיז גם את הטור"

התפוחים בהופעה

12.2 מועדון הפטריה, קיבוץ דן
13.2 הזאפה תל אביב, מופע צהריים
13.2 סיטי הול, חיפה + מסיבת ולנטיינז (הופעה מאוחרת)
14.2 קומפורט 13, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully