וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכוני ג'קסון: ריאליטי משפחתי

עינב שיף

13.7.2009 / 15:07

התזזית במחנה ג'קסון לא עוצרת, כעת מדובר על ריאליטי בכיכוב האחים, סיבוב הופעות עולמי של פאריס, בלאנקט ופרינס מייקל וכן שמועות על זהותו המינית של מייקל ג'קסון

כנראה שאין גבול לציניות. ההוליווד ריפורטר מדווח כי רשת A&E עובדת על פרויקט ריאליטי בכיכוב משפחת ג'קסון. כרגע מדובר על תוכנית בת שעה העוקבת אחרי ג'קי, טיטו, ג'רמיין, מרלון ורנדי ג'קסון. על פי המגזין, הפרויקט תוכנן לפני חודשים, בעקבות תוכניות האחים לאיחוד, אלבום חדש וסיבוב ההופעות. השידור לא תוכנן עד לשנה הבאה, ואז הגיע מותו של מייקל ג'קסון.

כרגע, הרשת לא יודעת לאיזה כיוון לקחת את הסדרה החדשה, שתהיה חייבת להתייחס באופן כלשהו למוות של מלך הפופ. בצהרה רשמית ששחררה החברה ובה נאמר כי "התחלנו לשוחח באופן ראשוני עם המשפחה, אך טרם החלטנו לאיזה כיוון לקחת את התוכנית. אנחנו מכבדים את בקשות המשפחה כרגע, ובזמן המתאים נחליט לאיזה כיוון לקחת את התוכנית. הישארו עמנו".

אם זה לא מספיק, הטלגרף האנגלי מפרסם כי ג'ו ג'קסון, אביו של מייקל, מתכנן לקחת את נכדיו, פרינס, פאריס ובלאנקט לסיבוב הופעות. זאת, לאחר שג'קסון אמר בעבר כי פריס הראתה כישרון רב כפרפורמרית ובלאנקט היא רקדנית טובה מאד.

איאן הלפרין, הביוגרף של ג'קסון שאף טען כי ג'קסון גוסס לפני מספר חודשים, אומר לסאן כי "ג'ו רוצה לקחת את הילדים לסיבוב הופעות עולמי בשנת 2010. הוא גם הציע חוזי הקלטות של שניים מילדיו של מייקל. הוא רוצה להסתובב איתם בתור ה- 'ג'קסון 3'". לטענתו של הלפרין, הדברים מגיעים ממקור המקורב מאד למשפחה, אשר מעוניין לצאת נגד האב ועשוי לדבר בציבור בקרוב. נושא המשמורת על הילדים נדון בימים אלו בבית המשפט.

ואם זה לא מספיק, ספר חדש חושף הרגלים ישנים של ג'קסון, ביניהם מנהגו ללבוש בגדי נשים וכן קיים יחסים הומוסקסואליים. נוח בשלום על משכבך מייקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully