וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אבידן והמוג'וז חתמו בסוני-קולומביה

עינב שיף

12.8.2009 / 14:24

הבטחנו לכם חדשות גדולות בקשר ללהקה המצליחה והנה הן באות: הלהקה חתמה על חוזה להוצאת ארבעה אלבומים באחת מהחברות הגדולות בעולם. "לו ג'ף באקלי עדיין היה עימנו הוא לבטח היה מצטרף אליהם על הבמה", מסר מנכ"ל החברה בגרמניה

עכשיו זה רשמי – אחרי עשרות שמועות על משאים ומתנים, הצעות ותיקונים, אסף אבידן והמוג'וז חתמו באחת מחברות התקליטים הגדולות בעולם, קולומביה מבית חברת סוני. הלהקה הנמצאת בימים אלו בעיצומו של הטור האירופאי שלה תוציא בחברה את האלבום “The Reckoning" שהגיע בארץ למעמד של זהב ועוד שלושה אלבומים בחברה.

"אני מאושר שאסף אבידן והמוג'וז בחרו בסוני –קולומביה כביתם", מסר ווילי להמן, מנכ"ל קולומביה גרמניה. "כאשר שומעים לראשונה את אסף אבידן והמוג'וז לא יודעים למה לצפות, אבל במהרה לומדים לצפות מהם לבלתי צפוי...לו ג'ף באקלי עדיין היה עימנו הוא לבטח היה מצטרף אליהם על הבמה."

"הלוגו ההיסטורי של קולומביה שראינו בעבר על אלבומים של בוב דילן, לאונרד כהן ועוד אגדות רבות, יקשט עכשיו גם את המוזיקה שלנו", אומרים בלהקה. "עם זאת חשוב לציין שזו רק אבן דרך נוספת בעבור הלהקה שהולכת ונבנית. בפנינו עוד דרך ארוכה. זה חלום שמתגשם בעבור כמה ילדים מירושלים עם כלי נגינה, אמונה ואהבה גדולה למוזיקה. אי אפשר לעכל באמת את הכבוד, כיף לראות שהעבודה הקשה שלנו ושל הסובבים אותה קיבלה את ההד שכולנו קיווינו לו."

החברה למעשה רכשה את הזכויות מהלייבל טלמבר שבבעלות רועי אבידן, מנהל הלהקה ואסף. את המשא ומתן בשמם ניהל עורך דין יוחאי חי שאמר "החתימה מסמלת הצלחה בכל אמת מידה. אסף אבידן והמוג'וז הם הוכחה שלכישרון אין גבולות גאוגרפיים ושלאמנים ישראלים יש בהחלט מה להציע בזירת המוזיקה הבין לאומית."

המסע של אסף אבידן והמוג'וז בדרך לחתימה כלל ביקורות מחמיאות ברולינג סטון והופעות בפסטיבלי ענק כמו לטיטיוד באנגליה. הלהקה נדחפה היטב בגרמניה, שם היא אומצה על ידי KBK, מסוכנות הפרומושן הגדולות והבכירות במדינה. האירוע הגדול הבא המצפה ללהקה הוא ההופעה ב- 22 באוגוסט ברייכסטאג, בהופעת הנעילה של אליפות העולם באתלטיקה. בקרוב תוציא הלהקה את אלבומה השני, “Poor Boy/Lucky Man" ובאוקטובר היא תשוב לישראל לסיבוב ההשקה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully