וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בסוף נהיה סוג של משפחת בנאי"

מערכת וואלה!

16.8.2009 / 8:00

אביהו שבת, הבן של שלומי והאחיין של לאה יוצא עם סינגל ראשון תחת השם 'אביהו'. בראיון לוואלה! תרבות הוא מספר על ההחלטה לוותר כרגע על שם המשפחה ועל הדואט המיוחל

יח"צ - חד פעמי

(הסינגל "עדיין שלך", צילום תמונה: יח"צ)

רק אחרי שאביהו שבר את שתי הרגליים במהלך הקריירה שלו ככדורגלן בהפועל רמת גן, הוא הבין שהוא בכלל צריך להיות מוזיקאי. "זה היה הרמז של אלוהים באיזה מקצוע אני צריך לעסוק", הוא מספר לוואלה! תרבות לכבוד צאת הסינגל הראשון שלו, "עדיין שלך". "גם לפני כן, שיחקתי כחלוץ ותמיד הייתי מקדימה - כשלקבוצה היריבה שלי הייתה התקפה, לא היה לי מה לעשות ובינתיים הייתי מלחין בראש".

אביהו אומר כי הוא "נולד עם מיתר". ככה זה כשאבא שלך הוא שלומי שבת, אחד הזמרים המצליחים במדינה. אבל מלבד האהבה ליצירה של אביו, אביהו גם יודע להעריך את הדרך הקשה ששלומי שבת עבר בדרך לפסגה. "שום דבר לא בא בקלות, זה כנראה רץ במשפחה", הוא אומר. "אספתי חומרים למעלה משנה לאלבום שלי, נכנסו להפקה לפני ארבעה חודשים וקרענו את התחת באולפן".

איך התחברת עם ליבי, שכתב את השיר?

"עם ליבי זה סיפור מצחיק. היו חסרים לנו רק שני שירים ונפגשנו דרך 'כחול לבן אמנים', הסוכנות שלי. באופן מפתיע, ליבי התחבר לשירים כשאני לא ממש יודע מה הקשר של הרוקר הזה לשירים שלי. הוא אמר שהוא רוצה לכתוב לי שיר וכשנפגשנו הוא אמר 'יש לי את הסינגל הראשון שלך!' הוא השמיע לי אותו בכפר סבא, על שפת בריכה ואמר לי 'תכיר, זה הסינגל הראשון שלך'. כשהוא שר אותו חשבתי שאלוהים פשוט הפגיש בינינו'.

על האלבום עצמו, שייצא בקרוב, עבד אביהו בן ה-23 עם ניצן קייקוב, נדב ביטון, פיני ארומבייב וגם הנרי, שהפיק מוזיקלית שני שירים באלבום ועדיין, גם אביהו יודע שהעניין המרכזי סביבו הוא שם המשפחה שלו, אותו הוא בוחר להשמיט כרגע. "שבת זה שם משפחה מאד יפה, אבל יש לו נוכחות מאד מפחידה", הוא אומר. "להיות שבת מההתחלה, זה נורא מלחיץ כי נורא קל להיות הבן של, אבל מצד שני אני גם רואה אותו כמכשול, שאם אני אעבור אותו – השמיים הם הגבול"

ואיך אבא שלך הגיב?

"אמרתי לו שאני רוצה להצליח בזכות עצמי והוא הבין אותי, הוא ידע שאני לא סתם לקחתי מיקרופון כי יש לי קול יפה. אני שותף בהלחנות, בעיבודים ובמילים."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אז מתי הדואט?

"מתי שיגיע לי, מתי שאני ארוויח את זה."

בינתיים תוכל להסתפק בדואט עם הדודה, לאה.

"גם היא זה בשמיים מבחינתי. בסוף נהיה סוג של משפחת בנאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully