וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כבוד לממזרים

24.8.2009 / 10:40

קוונטין טרנטינו זכה לפתיחה הכי גדולה שלו עד כה עם סרט הנאצים החדש שלו. החבר רוברט רודריגז זכה לפתיחה מרשימה פחות

"ממזרים חסרי כבוד", סרטו המדובר של קוונטין טרנטינו בכיכובו של בראד פיט לא הפתיע יותר מדי בסוף השבוע כשנכנס הישר לראש טבלת שוברי הקופות, אבל הפתעה קטנה נרשמה בכל זאת, כשקוונטין טרנטינו זכה לפתיחה הגדולה ביותר של סרט שלו בכל הזמנים. 37.6 מיליון דולר שולשלו לכיס ההפקה ובכך שברו את השיא האישי של הבמאי מאז 2004, כשיצא לאקרנים "קיל ביל 2". גם המבקרים פירגנו לברט הנאצים של טרנטינו שעלות הפקתו עומדת על 70 מיליון דולר. בתחילת החודש הבא טרנטינו יגיע לישראל עם הסרט שיעלה ב-17 בספטמבר לאקרנים ברחבי הארץ.

סרט החייזרים המדובר לא פחות "District 9", ירד אל המקום השני בטבלה אחרי 10 ימים עם 18.9 מיליון דולר על פי הערכות וסך של 73.5 מיליון דולר עד כה.

"כוח המחץ" חותם את השלישייה הראשונה של סוף השבוע עם 12.5 מיליון דולר וסך של 120.5 מיליון דולר אחרי 17 ימי הקרנה. למרות הביקורות הקשות, עוד יש תקווה לסרט הפעולה שככל הנראה יחצה את סף 150 המיליון.

הדרמה הרומנטית "אשתו של הנוסע בזמן" צנחה ב-46 אחוזים שהם בגדר ההגיון הבריא לז'אנר, למקום הרביעי עם 10 מיליון דולר בהכנסות. מיד אחריה, מגיע קומדית הבישול "ג'ולי וג'וליה" עם 9 מיליון דולר, אך עם סך כולל גבוה יותר של הכנסות, 59.3 מיליון דולר לעומת 37 מיליון דולר לאשת הנוסע בזמן. על אף ש"ג'ולי וג'וליה" מציגה שבוע יותר מ"אשתו של הנוסע בזמן", אחוזי הירידה מול הפריסה של הסרט בתיאטראות מעידים על רווחיות גבוהה יותר.

קוונטין מול רודריגז

בעוד שקוונטין טרנטינו נהנה מהפתיחה הגדולה ביותר בקריירה שלו, חברו הטוב ל"גריינדהאוס", הבמאי רוברט רודריגז, סובל מהפתיחה הגרועה ביותר בקריירה שלו עם סרט המשפחה העלום שלו, "Shorts", שגרף 6.6 מיליון דולר במקום השישי. "Shorts" מציג אסופת סיפורים על חבורה של בנים שמוצאת אבן קסמים המעניקה משאלות. אולי אחת מהן, "להצליח יותר בשבוע הבא", עוד תתגשם, אך התחזיות צופות לרודריגז היעלמות מהירה מהטבלה.

אנימצית הגרבילים "כוח ג'י", בתלת מימד, מסרבת להיפרד מהטבלה ונשארת איתנה במקום השביעי עם 4.2 מיליון דולר וסך הכנסות של 107.3 מיליון דולר. "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם" נושף בעורפי היצורים החמודים עם 3.52 מיליון דולר, אבל משאיר את החיות הרחק מאחור בסיכום הכולל - 290 מיליון דולר, ועדיין סופר. "האמת המכוערת" בכיכובה של קתרין הייגל צולעת במקום התשיעי בטבלה עם 2.9 מיליון דולר וסך של 82.9 מיליון.

את המקום העשירי תופס סרט חדש בכיכובה של אלכסיס בלדל ("בנות גילמור") שביימה הבמאית המתחילה ויקי ג'נסון, "Post Grad". סיפורה של נערה מחוסרת עבודה שסיימה תואר בקולג' לא קנה את ליבם של האמריקאים והסרט פתח עם 2.8 מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully