וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליזבת' טיילור: "הסרט על ג'קסון גאוני"

עינב שיף

28.10.2009 / 11:19

היסטריית "This is It" החלה וגם המבקרים נכנסו לפעולה - מי אהב, מי שנא, מה חשבו המעריצים ואיך הגיבה החברה הטובה אליזבת טיילור?

“This Is It" יצא לאקרנים ולצד מעריצי ג'קסון הנלהבים, גם מבקרי הקולנוע נכנסו לפעולה והעלו רשמים מידיים מהסרט שכל העולם מדבר עליו. רוג'ר פרידמן, מבקר הקולנוע של המגזין Hollywood Reporter כינה את הסרט "מרתק" והרבה להחמיא להפקה. "אין ספק מי הבמאי כאן", אומר פרידמן על דמותו של ג'קסון בסרט, שלדבריו נראית בשליטה מלאה ובעלת היכרות מרגשת עם עומק החומרים שלו עצמו. "הוא אולי לא תמיד יודע מה הוא רוצה, אך הוא מבין זאת מיד כשזה מגיע", כתב.

אנדרו פולבר מהגרדיאן האנגלי היה הרבה פחות נלהב. הוא העניק לסרט שלושה כוכבים מתוך חמישה. "סרט לא רע בכלל", כותב פולבר. "הבמאי קני אורטגה שם את עצמו יותר מדי מול המצלמה (כשהוא מתחנף לג'קסון)". בסיום כותב פולבר כי "היה יכול להיות גרוע בהרבה. אנחנו לא יודעים יותר על ג'קסון מלבד אילו טיקים הוא מבצע, אך הסרט הוא סוג של עדות ועדות שלא מביישת את זכרו".

גם מבקר הטלגרף שמר על איפוק עם שלושה כוכבים וטען שאין חדש בסרט. "המעריצים יאהבו ואילו הלא מעריצים פשוט לא יתעניינו".

הכל, החל ממבקרת הלוס אנג'לס טיימס ועד הבלוגרים של אתר הביקורות Rotten Tomatoes, מסכימים שהסרט אינו מחדש הרבה על ג'קסון האדם, אלא מתמקד ביכולותיו כפרפורמר ושם ג'קסון נראה מצוין, לא בשיאו כמו במופע המחווה ל-25 שנות מוטאון, כפי שציין מבקר הטלגרף, אולם יכולותיו בהחלט מספקות למי שהגיע לגיל 50.

מעריצי ג'קסון שהגיעו לפרימיירות מרוצים למדי, כך עולה מסוכנויות הידיעות שסיקרו בהרחבה את ההקרנות בברלין, לונדון, לוס אנג'לס ובייג'ינג. החברה הטובה והמעריצה מספר 1, אליזבת טיילור, אף צייצה ברשת טוויטר וכתבה שמדובר ב"סרט מבריק".

לדברי בלוגים ברשת, טיילור ערכה הקרנה פרטית של הסרט בביתה ואף קמה בסיומו ומחאה כפיים. "הסרט מראה את הגאונות הנצחית של מייקל בכל אספקט של יצירתיות", המשיכה טיילור בציוץ. "בכיתי מאושר על מתנת האלוהים שהוא. אני מאמינה שהסרט הזה צריך להיות מועמד בכל קטגוריה שאי פעם נוצרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully