וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונילי וסוליקו יופיעו בפסטיבל SXSW

עינב שיף

1.12.2009 / 9:31

יוצרת האלקטרו-פופ וחבורת הדי ג'ייז הוזמנו, כל אחד בנפרד, להשתתף באחד מפסטיבלי המוזיקה הגדולים בארצות הברית, שייערך בחודש מרץ הקרוב בטקסס. "בטח נעשה משהו ביחד"

היוצרת אונילי תופיע בפסטיבל האמריקאי הנחשב SXSW המתקיים באוסטין שבטקסס. הפסטיבל, שייערך בין התאריכים 17-21 במרץ, נחשב לאחד האירועים הגדולים של השנה בתעשיית המוזיקה האמריקאית. זאת בשל הנוכחות הגבוהה של בכירים בחברות תקליטים וההפקות, שפוקדים את המקום כדי להשתתף בפאנלים בנושא מוזיקה. גם חבורת הדי ג'ייז סוליקו, שהוציאה לאחרונה אלבום בכורה בארצות הברית, תופיע באירוע, לצד שמות כמו VV Brown הבריטית, Boxer Rebellion המוערכים, דן בלק ועוד.

אונילי, יוצרת אלקטרו-פופ מוכרת בישראל העומדת בפני הוצאת אלבום בכורה, הגיעה לפסטיבל דרך חברת Oleh Records, שהגישה בשמה, יחד עם חברת דייס מרקטינג, בקשה להופיע במקום. הבקשה אושרה לפני מספר ימים ורק אז, הבינה אונילי לאן היא הולכת. "רק אז הבנתי שזה כזה מגניב", אמרה אונילי לוואלה! תרבות. "גם סוליקו יהיו שם, אז בטח נעשה משהו ביחד באותו זמן. זה פותח לי הזדמנות להופיע בעוד כמה מקומות בארצות הברית. אני מאוד מאוד מתרגשת ונראה לי שיהיה ממש כיף". בפסטיבל עצמו תופיע אונילי עם שותפה להופעות, ברק קרם.

SXSW, או בשמו המלא "South By Southwest", מתקיים פעם בשנה מאז 1987 ועם השנים הפך לא רק לאחת הבימות הגדולות בעולם להפצת מוזיקה חדשה ואלא גם לתמונת מצב מהימנה של תעשיית המוזיקה בארצות הברית. כ-1,400 הרכבים מופיעים בו בסך הכל. בעקבות הפסטיבל קמו כמה אירועים מקבילים באזורים שונים בארצות הברית ואילו הוא עצמו התרחב גם לנושאים קולנועיים, באמצעות הקרנות מיוחדות ופאנלים בהשתתפות גורמים בתעשייה האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully