וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הג'אז של תל אביב חוזר

עינב שיף

31.12.2009 / 8:00

אירוע הג'אז המרכזי של תל אביב יחגוג 21 שנים להיווסדו עם מופעים ישראלים ובינלאומיים, ביניהם של ענק הג'אז לי קוניץ ומופע מיוחד של עדי רנרט שיארח את ברי סחרוף ורונה קינן

פסטיבל הג'אז של תל אביב יציין 21 שנים להיווסדו בין התאריכים 3-5 בפברואר. הפסטיבל הוותיק, בניהולם האמנותי של ניצן קרמר וברק ויס, יתקיים בסינמטק תל אביב ויארח גם השנה עשרות אמני ג'אז ישראלים ובינלאומיים להפקות והופעות מיוחדות, כשחלקן יהיו פתוחות לציבור הרחב ללא תשלום.

האורח המרכזי השנה בפסטיבל הוא לי קוניץ בן ה-82 המנגן על סקסופון אלט ונחשב לאחד מאחרוני ענקי הג'אז. בעבר, שיתף קוניץ פעולה, בין השאר, עם מיילס דיוויס, קית' ג'ארט, צ'ט בייקר ופט מאת'יני. בתל אביב ינגן קוניץ עם הסקסופוניסט הישראלי יובל כהן. אורחים בינלאומיים נוספים הם דון פרידמן, גארי סמוליאן, ורוניקה רודריגז, קהיל אל-זאבר שהופיע בפסטיבל בשנת 2008, טוני פנצ'לה ורביעיית Gutbucket.

המופע הישראלי המרכזי השנה הוא של עדי רנרט, הנגן והמפיק המוזיקלי הוותיק שעבד עם בכירי האמנים בישראל. הפעם יעבור רנט לקדמת הבמה ויארח את ברי סחרוף, עמו הופיע במשך כשנתיים בהופעות אקוסטיות וחשמליות, רונה קינן, מיקה קרני, ליאורה יצחק ואמנים נוספים. רנרט בחר טקסטים של נתן זך, ריימונד קארבר, לאה גולדברג, שלמה ארצי ואפילו שלו עצמו והם יבוצעו על ידי הזמרים האורחים.

"ב-21 שנות קיומו התפרסם פסטיבל ג'אז תל אביב ובנה את מעמדו כפסטיבל מוביל בתחום הג'אז בזכות המקוריות והייחודיות, באמצעות אמנים בעלי שם מחו"ל ומישראל", אומר מנהל הפסטיבל מטעם עיריית תל אביב, שאבי מזרחי. כרטיסים לפסטיבל ניתן לרכוש בסינמטק תל אביב ומחיריהם נעים בין 69 ל-159 שקלים. מדי ערב ייערכו ברחבת הסינמטק מופעי ג'אז פתוחים לקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully