וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון ג'ון: "ישו היה הומו"

אייל דץ

19.2.2010 / 12:28

היוצר הבריטי הגדיר מחדש את נטיותיו המיניות של אבי הנצרות בראיון שנוי במחלוקת שהעניק לאחרונה. "נסה להיות אישה לסבית במזרח התיכון, אתה תהיה חשוב כמת", הוסיף

אנגליה עומדת לסעור בעקבות התבטאות שנויה במחלוקת של אלטון ג'ון אודות אבי הנצרות. "אני חושב שישו היה אדם רחום, סופר אינטליגנטי והומו שהבין את הבעיות של המין האנושי", אמר ג'ון בראיון למגזין Parade המתפרסם היום (שישי) באנגליה. ג'ון, אמנם, השתמש במילה "עליז" (גיי) שלה שתי משמעויות שונות, אך מיד בהמשך דבריו לא השאיר מקום לספק באשר לאיזו מהן הוא התכוון: "ישו רצה שנהיה אוהבים וסלחניים, אני לא יודע מה הפך אנשים לכל כך אכזריים. נסה להיות אישה עליזה במזרח התיכון - אתה תהיה חשוב כמת".

ג'ון, שיבקר במזרח התיכון ב-17 ביוני, סיפר גם על הרגלי השימוש שלו בקוקאין ואמר כי "יש אנשים שגרם של קוקאין יכול להחזיק אותם לחודש. לא אני. אני צריך לעשות את זה בגדול ואחר כך אני רוצה עוד. בסופו של היום כל זה מוביל לכאב לב". ג'ון אף סיפר על העבר הפרוע שלו, והעדפתו לצעירים: "תמיד בחרתי אותם צעירים. רציתי לחנוק אותם באהבה. הייתי לוקח אותם ברחבי העולם, קונה להם ורסצ'ה, שעוני קרטייה, אפילו מכוניות ספורט. לא הייתה להם עבודה, הם נסמכו לגמרי עליי. עשיתי את זה שוב ושוב".

כיום נשוי ג'ון לבן זוגו ב-16 השנים האחרונות, יוצר הסרטים הקנדי, דייויד פרניש. "נמשכתי לדיוויד איך שראיתי אותו", מספר ג'ון. "הוא היה לבוש היטב ומאוד ביישן. למחרת כבר אכלנו ארוחת ערב רומנטית ביחד. התאהבנו מהר מאוד.. כל יום שבת, במשך 16 שנים, אנחנו נותנים אחד לשני כרטיס עם מילות אהבה, לא משנה איפה אנחנו נמצאים בעולם".

ג'ון יופיע כאמור באצטדיון רמת גן ב-17 ביוני ועד כה נמכרו למעלה מ-30 אלף כרטיסים להופעה. לפני מספר שבועות פנו אקדמאים בריטים לג'ון וביקשו שיבטל את המופע במחאה על יחס ישראל לפלסטינים. ג'ון לא הגיב לפניה ומכירת הכרטיסים למופע נמשכה כרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully