וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולפני אבי רוד לא יימכרו

עינב שיף

21.2.2010 / 22:22

לאחר קמפיין נרחב בבריטניה, הודיעה חברת התקליטים EMI כי לא תמכור את האולפנים המפורסמים, למרות שקיבלה הצעה מפתה למדי

אולפני אבי רוד לא יימכרו, כך הודיעה חברת EMI האוחזת בבעלות על האולפנים המפורסמים. רשת BBC מדווחת כי בהצהרה רשמית שהוציאה החברה נאמר שהיא דווקא דחתה הצעה לרכוש את המבנה. "בתגובה לספקולציות בתקשורת, EMI מאשרת כי היא ניהלה שיחות ראשניות להחייאת אבי רוד תוך שיתוף פעולה עם צד שלישי שיתעניין במבנה", נאמר בהצהרה.

"אולפני אבי רוד הפסידו כסף בשנים האחרונות ופיתחנו תוכניות להחייאתו. תוכניות אלו מערבות הזרקה משמעותית של הון חדש", הוסיפה החברה. "באמצע שנת 2009 אכן קיבלנו הצעה לרכישת אבי רוד בתמורה ל-30 מיליון לירות שטרלינג, אבל הצעה זו נדחתה מאחר והאמנו שאבי רוד צריכים להישאר בבעלות EMI".

בשבוע שעבר פורסם כי EMI עתידה למכור את האולפנים המיתולוגיים, ששימשו בין השאר את להקת הביטלס בשל מצבה הכלכלי הקשה של החברה. מאז, החל קמפיין רחב באנגליה לשימור המבנה, מחשש שייהרס על ידי בעליו החדשים ולא ישמש עוד כאולפן הקלטות.

פול מקרטני, חבר הביטלס לשעבר, אמר כי היה שמח אם מישהו היה עוזר לאולפנים והמלחין אנדרו לויד וובר אף הביע עניין ברכישת המבנה. בנוסף, הקרן הלאומית של בריטניה, האחראית על שימור מבנים היסטורים במדינה, הביעה עניין בעתיד האולפנים שלפחות לעת עתה – נראה בטוח.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי רוד
  • emi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully