וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אתגעגע למלקולם וגם אתם צריכים"

עינב שיף

9.4.2010 / 9:52

ג'וני ליידון, סולן הסקס פיסטולז, ויוצרים נוספים הגיבו למותו של מנהל הלהקה מלקולם מקלארן. אם בנו, ויויאן ווסטווד: "המחשבה על מותו היא משהו מאד עצוב"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין)

אמנים ויוצרים מכל העולם הגיבו ללא הפסקה במהלך הלילה למותו של מלקולם מקלארן, המנהל האגדי של להקת הסקס פיסטולז, מוזיקאי בזכות עצמו ומי שנחשב למעשה לאבי הפ?אנק הבריטי. מקלארן הלך אמש (חמישי) לעולמו לאחר מאבק בסרטן.

סולן הסקס פיסטולז, ג'וני ליידון, שהיה מקורב למקלארן אך הסתכסך עמו על זכויות השירים, שחרר הצהרה מרגשת ובה אמר כי "עבורי, מלקולם תמיד היה איש בידור ואני מקווה שתזכרו את זה. מעל לכל, הוא היה בדרן ואני אתגעגע אליו וכך גם אתם צריכים".

מעצבת האופנה ויויאן ווסטווד - שהיתה בעבר בת הזוג של מקלארן, ניהלה עימו את חנות הבגדים בה גילה את ליידון ולימים אף היתה אם בנו - אמרה כי "כשהיינו צעירים, התאהבתי במלקולם כי חשבתי שהוא היה אדם יפה וכריזמטי ואני עדיין חושבת כך. הוא היה אדם מיוחד ומוכשר. המחשבה על מותו עצובה מאד". בנו, ג'וזף קור, אמר לטלגרף כי "הוא מישהו שאני גאה בו באופן בלתי ייאמן".

"הוא פתח דלתות עבור הפ?אנק ברחבי העולם", אמר סילביאן סילביאן, גיטריסט להקת הניו יורק דולז, שגם אותה ניהל מקלארן במשך תקופה. "תמיד נשארנו חברים. היה לו חוש הומור נפלא ותמיד היה לו חיוך על הפנים. הוא ידע לעודד אותך כשהיית בדיכאון".

"הוא היה דמות מרתקת", הוסיף ג'ה וובל, גיטריסט להקת פאבליק אימג' לימיטד, אותה הוביל ליידון אחרי פירוק הסקס פיסטולז. "אי אפשר להכחיש את חשיבותו".

"הוא לא היה אדם נחמד"

אמש התקיים גם הטקס השנתי של מגזין המטאל ריבולבר, בו השתתפו מיטב כוכבי הז'אנר שהגיבו גם הם למותו של מקלארן. שם, נעלמה משהו אווירת הפוליטיקלי קורקט כלפי האייקון והגדיל לעשות זאת למי קילמיסטר, סולן מוטורהד, שאמר לרויטרס: "המורשת שיותיר מקלארן מאחוריו תהיה לגנוב את הכסף של הלהקה שלך. הוא לא היה אדם נחמד במיוחד".

אמנים נוספים השתמשו ברשת הטוויטר כדי להגיב על מותו של מקלארן. "איבדתי אייקון היום", כתב הראפר פי דידי. ואילו בוי ג'ורג' צייץ: "הפאנק לעולם לא ימות! היו לנו את הדרמות שלנו, אבל הוא היה חלק ענק מהחיים שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully