וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנל מונה רוצה להיות ג'יימס בראון

עינב שיף

9.6.2010 / 17:44

תכירו את המוזיקאית שמשגעת את ארצות הברית עם שילוב של סול, אר אנ' בי וסקס אפיל ייחודי. "אני רוצה לפתוח עוד אופציות בתעשיית המוזיקה", היא אומרת

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

היא רק בת 24, אבל הדרך של ג'אנל מונה בדרך לכוכבות כבר מסומנת: הזמרת הוציאה באחרונה את אלבום הבכורה שלה, " The ArchAndroid", שהגיע למקום ה-17 במצעד הבילבורד האמריקאי. לפני כן, היא הספיקה להיות מועמדת לפרס הגראמי על סינגל שהוציאה במסגרת מיני אלבום, לחמם את נו דאוט בסיבוב הופעות שלהם וכן להשמיע סינגל בגמר העונה הקודמת של "אמריקן איידול".

היציאה של מונה לאור הכוכבים אינה ברורה מאליה, שכן המוזיקאית נטועה היטב בשורשי האינדי האמריקאי, עם עבר של פתיחת הופעות עבור הרכבי אינדי כמו פופ מונטריאול ושרשרת השפעות ומחוות ל"מטרופוליס" של פריץ לנג. גם בראיונות עמה, מצטיירת מונה כדמות מעמיקה יותר מכוכב הפופ הממוצעת.

כך, בראיון לרויטרס היא מספרת על הריקוד שמלווה את השיר "Tightrope". לדבריה, הריקוד נוצר בהשפעת ג'יימס בראון והניסיון להוציא מאנשים את תחושת הקורבניות שמקננת בתוך בני האדם. "אני רוצה שאנשים ירקדו נגד הדיכוי והדיכאון", היא אומרת ולפי קצב המוזיקה - היא עוד יכולה להצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully