וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המשבר: שירה גבריאלוב חתמה בחברת תקליטים טורקית

עינב שיף

20.6.2010 / 7:30

המוזיקאית, שהיא גם בתו של מיקי גבריאלוב, תוציא את אלבומה בחברת טופקאפי מיוזיק, נציגת יוניברסל במדינה. "בגלל המשט, חשבנו שהעסקה תתבטל", אומרת גבריאלוב

דווקא בימים שבהם ראש הממשלה הטורקי הוא אחת הדמויות השנואות בישראל ואילו בטורקיה כבר לא כל כך מתגעגעים לתיירי ההכל כלול, יש מי שמצליח לייצר מראית עין של נורמליות בין שתי המדינות: שירה גבריאלוב, מוזיקאית בעלייה וגם הבת של מיקי, הוחתמה בלייבל הטורקי טופקאפי מיוזיק, מחברות התקליטים הגדולות במדינה ונציגת חברת יוניברסל.

במסגרת העסקה שנרקמה, החברה תפיץ את אלבומה הבינלאומי של גבריאלוב במדינה ותשווק את הופעותיה שם. הקשר בין הצדדים נוצר לאחר שגבריאלוב, שאביה בעל שורשים טורקיים ואף נחשב לפורץ דרך בקידום המוזיקה הטורקית בישראל, נסעה ביום העצמאות האחרון להופעה באירוע של הקונסוליה הישראלית באיסטנבול. גבריאלוב ומנהלה האישי, אלון אמיר, נפגשו עם מנהלי החברה, שהתלהבו מהקלטותיה והעסקה יצאה לדרך – למרות אירועי המשט.

"בשבוע שעבר, עם היוודע תוצאות המשט והשלכותיו, קצת פחדנו שהעסקה תתבטל", אומרת גבריאלוב. "אבל האנשים המקסימים בטורקיה התייחסו לכך בביטול ואמרו שאין להם שום קשר לנושא או רצון להתעסק בו".

גבריאלוב כבר החלה את העבודה במדינה, כשלאחרונה יצא שם הקאבר שלה ל-"Crazy" של נארלס בארקלי ובקרוב ייצא שם גם הסינגל השני, "Don't Just Walk On By". "עבודה מאומצת של שנתיים וחצי מתחילה לשאת פירות", הוסיף מנהלה של גבריאלוב, אלון אמיר. "התחלנו עם פולין והונגריה, משם המשכנו אל דרום מזרח אסיה ועכשיו גם טורקיה הצטרפה על מעגל המדינות בהן ייצא אלבומה של שירה. הופתענו לטובה מהחלטת חברת התקליטים שלא לבטל עמנו את ההסכם. אנו רואים שהמדיניות של ראש הממשלה הטורקי לא מייצגת את עמדת כל העם הטורקי ושכנראה יש לנו שם עדיין ידידים רבים וטובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully