וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קותימאן ומארון 5 משתפים פעולה

7.7.2010 / 16:53

הישג מרשים למוזיקאי הישראלי: הלהקה האמריקאית המצליחה פנתה לקותימאן שיצור עבורה קטע בסגנון פרויקט Thru-YOU המדובר שלו והתוצאה: קליפ מיוחד המבוסס על צילומי הלהקה. "נדהמנו מהיכולות שלו", אמר קלידן הלהקה

ההצלחה הבינלאומית ההיסטרית של פרויקט Thru-You, שיצר קותימאן לפני כמעט שנתיים, מתחילה לשאת פרי: האמן הישראלי המבריק הוזמן ליצור קטע אודיו-ויזואלי חדש עבור להקת מארון 5, מלהקות הפופ המצליחות בעולם.

הקשר נוצר לאחר שחברי הלהקה צפו בפרויקט, שהספיק לקצור מחמאות מאמנים כמו די ג'יי שאדו, ג'אזי ג'ף, בלינק 182 וקווסטלאב מהרוטס ושלמעלה מ-10 מיליון אנשים כבר צפו בו. הלהקה שלחה מייל לקותימאן וביקשה לעבוד עמו ולאחר מכן צילמה את עצמה מנגנת במהלך סיבוב ההופעות האחרון שלה בארצות הברית.

בשלב זה לקח קותימאן את החומרים לידיים וערך אותם כמו שהוא יודע ובתוצאה ניתן לצפות כאן. "כשצפינו לראשונה בפרויקט המקורי של קותימאן נדהמנו מהיכולת שלו לקחת קטעי וידאו וליצור מהם יצירה מוזיקלית חדשה לגמרי", מסר קלידן הלהקה ג'סי קרמייקל. "שלחנו לו מייל וסיפרנו לו שאנחנו מעריצים את העבודה שלו והוא כתב לנו בחזרה והציע שנעשה משהו ביחד. במהלך שישה חודשים צילמנו את עצמנו בנפרד במקומות שונים, חדרי חזרות, על הבמה ובבתים שלנו ושלחנו לקותימאן את החומרים בציפייה לראות מה הוא יעשה איתם. הווידיאו שהוא יצר הוא כל מה שציפינו לו ועוד ואנחנו מחכים לשיתופי פעולה נוספים אתו בעתיד".

קותימאן יופיע, לראשונה זה שנתיים, ביום רביעי הבא עם האורקסטרה המצוינת שלו, כמופע הפותח של די ג'יי שאדו. להקת מארון 5 תוציא את אלבומה החדש, "Hands All Over" ב-21 בספטמבר. את האלבום תייבא לישראל חברת הליקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully