וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סטלון מנצח את ג'וליה רוברטס

עינב שיף

15.8.2010 / 18:52

"בלתי נשכחים" של כוכב האקשן הגיע למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות ועקף את "לאכול, להתפלל, לאהוב" המדובר של רוברטס. פתיחה מאכזבת ל"סקוט פילגרים" של מייקל סרה

האקשן מנצח את הרומנטיקה, לפחות לפי טבלת שוברי הקופות של ארצות הברית: "בלתי נשכחים", סרטו רווי הטסטוסטרון של סילבסטר סטלון הגיע למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות, עם פתיחה נאה של 35 מיליון דולר - הישג לא רע לאבי לרנר, מפיקו הישראלי לשעבר של הסרט. הסרט הפך את סטלון לשחקן הראשון שמככב בראש טבלת שוברי הקופות במשך חמישה עשורים רצופים בסרטים בהם הוא משתתף בתפקידים ראשיים.

סטלון מספיק חזק גם כדי לגבור על ג'וליה רוברטס ו"לאכול, להתפלל, לאהוב", העיבוד המדובר לרב המכר. הסרט, שזכה ללא מעט ביקורות שליליות (וכן לניסיונות של אנשי יחסי הציבור של הסרט למנוע את פירסומן), הצליח להגיע למקום השני בטבלה עם 23.7 מיליון דולר. "The Other Guys" של מרק וולברג ו-וויל פארל נותן פייט חזק ויפה בשבוע השני שלו, עם 18 מיליון דולר שמספיקים לו למקום השלישי. "התחלה" נמצא במקום הרביעי עם 11 מיליון דולר שנכנסו לקופתו השבוע, שמביאים אותו כמעט ל-250 מיליון דולר בארצות הברית בלבד.

האכזבה הגדולה של השבוע נרשמת לחובתו של "סקוט פילגרים", הסרט ההו-כה מדובר בכיכובו של מייקל סרה, שלא מש מרשימת הנושאים המדוברים בטוויטר אבל בקופות אכזב עם הכנסות של 10.5 מיליון דולר בלבד. אמנם הסרט הוקרן ב-500 בתי קולנוע פחות מ-"בלתי נשכחים", אבל ההייפ סביבו היה אמור להניב לקופתו סכום מעט יותר גבוה.

סיפור של צעצוע

החמישיה השניה של הטבלה נפתחת עם "גנוב על הירח" בכיכובו של סטיב קארל, שהכניס לקופתו ב-7.67 מיליון דולר ואחריו "סטפ אפ 3" עם הכנסות של 6.62 מיליון דולר. "סולט" עם אנג'לינה ג'ולי הניב 6.35 מיליון דולר ועבר את קו מאה המיליון הדולר. "אידיוט מושלם", הסרט השני של קארל ברשימה, נמצא במקום התשיעי עם 6.3 מיליון דולר ואילו "Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore" סוגר את הטבלה עם 4.07 מיליון דולר.

כרגיל, גם מחוץ לעשיריה הפותחת של טבלת שוברי הקופות ישנם נתונים שכדאי לשים לב אליהם: "צעצוע של סיפור 3", אחת ההצלחות הגדולות של הקיץ, חצה בסוף השבוע קו 400 מיליון הדולר בארה"ב ועם פרסום רווחיו מעבר לים, הוא אמור להפוך רשמית לסרט האנימציה המכניס ביותר אי פעם, כשהוא עוקף את "שרק 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully