וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המחשוף: קייטי פרי נחתכה מ"רחוב סומסום"

23.9.2010 / 18:15

לאחר שקליפ קצר לקידום התארחותה של הזמרת עורר תגובות לא טובות בקרב צופי התוכנית, החליטו מפיקיה לוותר על הקטע בהשתתפותה ומסרו: "זה חשוף מדי עבור ילדים"

צופי הטלוויזיה בארה"ב כבר התכוננו לצפות בביצוע המלא של השיר "Hot 'N' Cold" של קייטי פרי בתוכנית הילדים הוותיקה והאהובה "רחוב סומסום", אולם הקטע לא ישודר בתוכנית בסופו של דבר. הסיבה: המחשוף של פרי היה קצת יותר ממה שצופי הסדרה יכלו לסבול, לטענת מפיקי התוכנית.

"ל'רחוב סמסום' יש היסטוריה של עבודה עם סלבריטאים מכל הז'אנרים, כולל אתלטים, שחקנים מוזיקאים ואמנים", נמסר ממפיקי הסדרה. "'רחוב סומסום' תמיד נכתבה בשביל שני קהלי יעד - ילדים ומבוגרים. אנחנו משתמשים בפרודיות ובקטעים עם סלבריטאים כדי לעניין את המבוגרים בתוכנית, בגלל שאנחנו יודעים שילדים לומדים טוב יותר כשהם צופים עם הורה או מטפל. אנחנו גם מאד מעריכים את דעתם של הצופים ובמיוחד של אותם הורים. לאור הפידבק שקיבלנו על הקליפ עם קייטי פרי ששוחרר ביוטיוב בלבד, החלטנו שלא נשדר את הקטע בשידור הטלוויזיוני, שמיועד לילדים לפני גיל בית הספר. מעריצי קייטי עדיין יוכלו לצפות בקטע ביוטיוב".

בהנהלתה של פרי לקחו את הדברים ברוח טובה והם מסרו בתגובה כי היא נהנתה לעבוד על הקטע וכי ניתן יהיה לצפות בו באתר הרשמי שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully