וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משינה - "הנה אנחנו"

7.10.2010 / 10:00

הלהקה ממשיכה בחגיגות 25 השנים להיווסדה עם אוסף כפול, די.וי.די של הופעות נדירות וספר שיגולל את תולדות הלהקה באמצעות ראיונות עם חבריה. האזינו גם לשיר החדש באוסף

יח"צ - חד פעמי

אחרי שהוציאו אלבום אולפן ויצאו לסיבוב הופעות גדול בעקבותיו, משינה ממשיכה בחגיגות 25 השנים להיווסדה, עם אוסף חדש בשם "עסקי הרוקנרול", הקרוי כמובן על שם הביטוי מפזמון השיר "אז למה לי פוליטיקה עכשיו". האוסף מלווה בשיר חדש, "הנה אנחנו", שנשמע כאילו מסכם את התקופה בחיי הלהקה ובחיי המדינה.

משינה. תומר יעקובסון,
ממשיכים לחגוג. משינה/תומר יעקובסון

האוסף ייצא במהדורה מוגבלת שתכלול דיסק כפול של להיטי הלהקה, די.וי.די עם קטעי הופעות נדירים מהאוסף של חברי הלהקה וספר של 140 עמודים בצירוף תמונות נדירות. מי שעומד מאחורי הספר הוא דרור נחום, מי שערך בעבר את האוספים המקיפים של רמי פורטיס, ברי סחרוף, ערן צור ועוד. נחום צבר עשרות שעות ראיון עם חברי הלהקה וביחד אסף אותם לכדי הסיפור המלא אודותיה.

עוד באלבום, שייצא בחברת NMC יונייטד, ניתן יהיה למצוא לראשונה על דיסק את גרסת האולפן של "משהו קטן וטוב", השיר איתו ביצעה הלהקה את הקאמבק שלה לאחר הפירוק בשנת 1995, את השיר "אוהב אותך מישל" וכן את "הנה אנחנו" שניתן כאן להאזנה. כמו כן, ניתן יהיה לרכוש את הדיסק הכפול ללא התוספות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully