וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הפסנתר 2010 יוצא לדרך

עינב שיף

10.10.2010 / 10:25

אפרת גוש לא מתכוונת להפסיק לעשות שמח, פיטר רוט מראה שהוא לא רק גיטריסט ויוני רכטר מסביר למה אנחנו כל כך אוהבים את הכלי הזה. וגם - מי יופיע השנה באירוע?

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו)

פסטיבל הפסנתר 2010 יוצא לדרך: פסטיבל הפסנתר חוזר ויתקיים השנה במרכז סוזן דלל ותיאטרון בית ליסין בתל אביב בין התאריכים 17-21 בנובמבר. במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום (ראשון) במרכז סוזן דלל בתל אביב הציגה הפקת הפסטיבל הוותיק את הליין אפ השנתי.

בין ההופעות הבולטות השנה ניתן למצוא סדרה של שיתופי פעולה – פורמט שהפך כבר למסורת בפסטיבל – וביניהם משה פרץ מארח את אוהד חיטמן; עמיר בניון מארח את מיכה שטרית; אביב גפן מארח את רומי חנוך, בתו של שלום חנוך; דיקלה מאררת את דנה ברגר; ומופע משותף של נורית גלרון וגיל שוחט. אפרת בן צור תחשוף אלבום חדש באנגלית, רוני אלטר תופיע עם אביה, נפתלי, עינב ג'קסון כהן תארח את מאיה בלזיצמן, אסף אמדורסקי יחשוף את המופע החדש שלו הכולל שירים וסיפורים, מארינה מקסימיליאן בלומין תערוך מופע פסנתר, חמי רודנר וירמי קפלן יעבדו לפסנתר את המופע המשותף שלהם, פיטר רוט יעשה זאת גם עם המופע של שירי צ'יזיק וגם שפי ישי יארח את יהודית תמיר ואהוד בנאי.

בנוסף, יתקיים ערב מחווה לשמוליק קראוס והופעות סולו של אביתר בנאי, דני סנדרסון, רונה קינן, להקת אלקטרה ודניאלה ספקטור. הפסטיבל יינעל במופע גדול של יוני רכטר שיתקיים בתיאטרון בית ליסין, בניגוד לשאר הופעות הפסטיבל שייערכו במרכז סוזן דלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully