וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Tiger Love - "Pussy Cocaine

19.10.2010 / 8:25

אחרי פירוקה של ביט 69, המתופף לורל עמיר מצא את עצמו בלהקת רוקנרול חדשה עם שאיפות חזקות לחו"ל. זה לא אומר שלא מזכירים לו שעם כל הכבוד, הוא רק בן 18. שיר וראיון

יח"צ - חד פעמי

("Tiger Love - "Pussy Cocaine)

כמו כל סיפור שמעורבים בו חברים מלהקת ביט 69, להקת הפופ-Pאנק המצוינת שהגיעה לשיא הקריירה שלה בגיל 15, גם השיחה עם מתופף הלהקה לשעבר לורל עמיר נפתחת בסיפור על גילו הצעיר. אלא שהפעם, הסיפור אינו עוסק בביט 69, להקה שלמעשה התפרקה, אלא בהרכב החדש שלו, Tiger Love, עם האחים רועי וגיגי בן ארצי, המבוגרים ממנו בכ-10 שנים.

"קבעו לרועי וגיגי הופעה בלונדון והם היו חייבים מתופף", מספר עמיר, כיום בן 18,בראיון לוואלה! תרבות, "אבל בסוף לא נסעתי איתם. בעל המועדון שבו היתה ההופעה לא הסכים להכניס אותי בגלל שהייתי צעיר מדי". אם זה לא מספיק, אז רק באחרונה עבר עמיר טסט ואת הראיון הוא מקיים אחרי נסיעת הבכורה עם המלווה שלו – אבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוקנרול, לפנים. גיגי בן ארצי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל כשהוא עולה על התופים, עמיר הוא עדיין מוזיקאי מנוסה ומוכשר למדי. לא סתם הגיע "Pussy Cocaine", השיר האחרון שהוציאה הלהקה, לעשרות בלוגים וגם לעמוד הראשי של אתר ריכוז הבלוגים המשפיע Hype Machine: מדובר בלהקה די מעולה, שמנגנת ובעיקר חושבת כמו להקה שמכוונת בגדול, אל מחוץ לישראל. ואכן, כשמשפחתו של עמיר ממוקמת בעיקר בלונדון והאחים בן ארצי גרים שם, חו"ל זה הכיוון. "מראש לא תכננו להופיע כל כך בארץ", מספר עמיר. "אני מתאר לעצמי שניסע לשם בקרוב, ננסה להופיע כמה שיותר ולקדם עניינים עם חברות תקליטים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אתה אמור להתגייס עוד חצי שנה, איך זה יסתדר?

"אני מאמין שהם יתחשבו בי. אני מודה, זה עוד קצת רחוק לי ואני בעיקר מתעסק בלהקה".

ביט 69.
עדיין חברים טובים. ביט 69

אתה מבין שעבור הרבה אנשים, תמיד תהיה המתופף של הלהקה החמודה עם הילדים.

"זה מצחיק, כי רוב האנשים שמכירים את Tiger Love לא יודעים מי היו ביט, שהיתה בסך הכל להקה של ילדים".

אתה יכול להסביר למה זה נגמר בעצם?

"הפסקנו כי לא כל כך אהבתי את מה שעשיתי שם ונורא כיף לי היום עם רועי וגיגי. בינתיים כל אחד המשיך לדרכו ואנחנו חברים טובים עדיין. אני אמנם רואה אותם פחות, אבל אנחנו מתראים לפעמים והם אפילו באו להופעה שלנו לא מזמן, שהיתה פסיכית לגמרי. פשוט פירקנו דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully