וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו יותר מוצלחים"

עינב שיף

18.11.2010 / 12:30

רגשי נחיתות הם לא הקטע של אדיר מילר, לא מול הגרסה האמריקאית של "רמזור" ולא מול האמי הבינלאומי שם "רמזור" מועמדת לפרס. עם זאת, על קריירה בחו"ל הוא לא בונה

רמזור/יחצ

(הטריילר של "רמזור" ששווק לארה"ב, באדיבות קשת)

רגע לפני השיחה עם וואלה! תרבות לקראת צאתו לטקס פרסי האמי הבינלאומיים, אדיר מילר נתקל בבעיה, אחת מאותן עשרות בעיות מולן הוא עומד כיוצר "רמזור": אחת מסצנות העונה השלישית אמורה היתה להצטלם ברחוב ריק, כשלפתע, ללא התראה מראש, הגיח רכב משטרה לסט ודרש להפסיק את הצילומים. "השוטר פשוט לא הבין במה מדובר וכמעט עצרו לנו את הצילומים", מסביר מילר. "היה לנו משבר שלם סביב זה. יש הרבה רגעים כאלו ב'רמזור' ולכן אני כל יום על הסט – בשביל האלתורים הקטנים האלו, פה אלתור ושם אלתור".

אתה מהאנשים שמטפלים במשבר בצעקות או ברוגע?

"צעקות בחיים לא תשמע ממני, כי אין טעם. באיזשהו מקום, כל הצוות הזה עובד במקום מסוים למענך ולכן אין טעם לצעוק. גם למדתי מהניסיון שבצילומים של 'רמזור', הלימון הופך ללימונדה וגם הבלת"מים הבלתי פוסקים שאנחנו נתקלים בהם הופכים למשהו טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

איך באמת נגמר העניין עם השוטר?

"הוא ביקש שנכניס אותו לקטע. הסכמנו".

מתוך "רמזור". רמזור,
אפשר גם להכניס שוטר אם צריכים. מתוך העונה השלישית של "רמזור"/רמזור

אבל עד שנוכל לראות את הופעת האורח המשטרתית בעונה השלישית של "רמזור" (שתעלה בקשת בשנה הבאה), מילר יספיק להגיע קודם לניו יורק, לשם ייצא עם אלעד קופרמן, מפיק הסדרה, כדי להשתתף, כאמור, בטקס פרסי האמי הבינלאומי שיתקיים ב-22 בנובמבר. "אני מודה שהראש שלי עוד לא שם אלא בצילומים של 'רמזור'", אומר מילר. "אני בטוח שברגע שאהיה על המטוס המחשבות יתחילו לרוץ, אבל כל העניין עצמו הוא מאוד יוצא דופן. עצם זה ששלחו לנו תוכניה ו'רמזור' מוזכרת בעמוד 16 היא משהו שאי אפשר שלא להתרגש ממנו. אחרי זה הם מסבירים שאנחנו צריכים לבוא עם טוקסידו לטקס, ולאירוע אחר פתאום רוצים שאני אעביר כיתת אמן לאנשי HBO כדי להסביר להם מה זה 'רמזור' – זה דבר מדהים בעיניי".

תייצג את ישראל בימים בעייתיים במיוחד.

"אני רק מחכה שישאלו על המדינה, אני אפתח בנאום ציוני נלהב שאני רוצה שהם ישמעו. סתם, האמת היא שקשה לי להאמין שנגיע לזה שם".

צוות הסדרה "Mixed Signals", הרי-מייק של "רמזור". Kevin Winter, GettyImages
"אנחנו יותר מוצלחים". צוות הסדרה "MIxed Signals"/GettyImages, Kevin Winter

ההתרגשות של מילר יכולה להיתפס כדבר מעושה, שכן הסדרה כבר נמכרה לרשת FOX בארצות הברית ולערוץ CTV הנחשב ברוסיה ובעצם זכתה להכרה תעשייתית. עם זאת, חשוב למילר שדווקא הגרסה הישראלית מועמדת לפרס, עוד בטרם מישהו ראה פריים מעבר לטריילר חביב למדי מהגרסה האמריקאית. ככלל, למילר יש לא מעט מה לומר על "Mixed Signals", שמה של הסדרה בארה"ב: " עשיתי די הפרדה בין הסדרה האמריקאית לסדרה שלי", הוא אומר. "מבחינתי, האמריקאים קנו את הזכויות לתסריטים, כלומר הם יכולים להשתמש בתסריטים שלנו, אבל הם בעיקר קנו את רוח הסדרה. נורא משעשע אותי לראות את הטריילר של הסדרה ומה שיותר משעשע אותי לראות, למרות שאני לא אובייקטיבי, זה שנראה לי שאנחנו יותר מוצלחים".

באמת?

"כן, מה, איך תעביר דמות כמו של איצקו לאנגלית?"

מה אתה חושב על נלסון פרנקלין, שמשחק אותך בסדרה?

"אמרתי את זה כבר לאמריקאים - אותו הייתי הופך דווקא לאיצקו. שמע, יש לי הרבה השגות על מה שהם עשו – אבל באופן טבעי יש את המקור ולא את המקור וככה זה".

דיוויד דנמן עם עם נלסון פרנקלין. Michael Buckner, GettyImages
"הייתי עושה אותו איצקו". נלסון פרנקלין/GettyImages, Michael Buckner

הגיחה של מילר לניו יורק מצטרפת לביקור המקצועי האחרון שלו בארה"ב, בלוס אנג'לס, לשם הגיע להקרנת "פעם הייתי" בכיכובו, שעל תפקידו שם זכה בפרס אופיר לשחקן ראשי. השילוב בין הצלחת "רמזור" בעולם לבין המודעות הגוברת ליכולות המשחק שלו בעקבות סרטו של אבי נשר, מעלה שאלות לגבי היום שבו מילר ישאל את חברתו אם הוא יכול לצאת עם חברים – רק באנגלית.

"לשמחתי, אין לי את החלום האמריקאי בעורקיי", מצנן מילר. "אני מאוד אוהב את המדינה ואני מאוד אוהב את המקום שלי פה – זה שאני יוצר פה, זה ההישג הכי גדול שלי. מבחינתי, הדבר הכי נפלא הוא ליצור בישראל עבור קהל הישראלי, ואז - בלי להתכוון - זה עובר לשם. בכלל, אין לנו במה להתבייש – לא בקהל ולא בתעשייה".

רבים מחבריך לאותה תעשייה הביעו עמדה ברורה באשר להיכל התרבות באריאל. כאמן שהוא גם מופיע לקהל חי, מה דעתך בנושא?

"אני לא אוהב להיכנס לענייני פוליטיקה – אני אמן ואני איש של הומור ואמנות, אז לא בא לי להיכנס לזה בכלל".

מה הדבר הראשון שתעשה אם תזכה באמי?

"מתקשר לאמא שלי ואומר לה 'אמא, צדקת'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully