וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור כשדים - "כדור ברזל"

19.12.2010 / 9:00

אור כשדים מוציאה מארז עם הופעת האיחוד מהשנה שעברה, לצד סינגל חדש, "כדור ברזל". בראיון, מסביר הסולן רונן בן טל למה הם משוחררים לגמרי מכל הלחצים

שי אוקנין

אחרי האיחוד המצוין של אור כשדים בשנה שעברה, למנהיג הלהקה רונן בן טל נפתח התיאבון: "ברגע שחזרנו לעבוד ביחד, היתה תחושה שזה לא חד פעמי", הוא אומר לוואלה! תרבות בראיון לרגל צאת הסינגל החדש "כדור ברזל", שילווה מארז חדש של הלהקה, בה חברים עובד אפרת, דודי לוי וניר מנצור שמחליף את ז'אן ז'אק גולדברג המנוח. המארז יכיל את הופעת האיחוד ממועדון הבארבי בתל אביב וכן די.וי.די של אותה הופעה. "אנחנו לא באים למחזר חומרים מפעם ולחזור הביתה", מוסיף בן טל. "אנחנו הרי עושים דבר לא מסחרי ולכן זה לא משנה – אם יש שירים, מקליטים".

אור כשדים בהופעה. שי אוקנין
חולקים זה בזה כבר 30 שנים. רונן בן טל ועובד אפרת בהופעת האיחוד של אור כשדים/שי אוקנין

את המארז תלווה הופעה חגיגית ב-8 בינואר במועדון הבארבי בתל אביב, בה יושק המארז. "בהופעה הזו אנחנו נבצע שני שירים חדשים נוספים לצד 'כדור ברזל'", מגלה בן טל. "אני ועובד עושים מוזיקה ביחד 30 שנים עם הפסקות, אבל העבודה שלנו הכי טבעית. ניר פשוט מדהים, שאפילו שהוא נכנס לנעליים האימתניות של ז'אן ז'אק הוא עדיין עושה עבודה מופלאה ודודי לוי הוא הבסיס של המוזיקה שלנו. אני רק מפריע".

הסגנון שלכם הוא לא בדיוק משהו שמככב כרגע ברוק המקומי.

"שמע, עובד תמיד אומר שבאור כשדים הכל צריך להיות חזק ומהיר. אפשר היה לעשות את השיר הזה הרבה יותר מרוכך, אבל זה מה שאנחנו אוהבים לעשות וזה כיף. אנחנו משוחררים ועושים את מה שאנחנו אוהבים. אנחנו לא תלויים באף אחד וככה זה הכי טוב לנו".

עכשיו תצטרך לחלוק את עובד עם הקליק.

"אני חולק את עובד כבר 30 שנים עם אחרים. מה שטוב בזה, שכשהוא איתי, הוא במאה אחוזים איתי".

ומה עם אלבום חדש?

"היום אומרים שלא צריך להקליט אלבומים אלא רק שירים – כרגע זה מה שקורה איתנו. מצד שני, אני כן מאמין באלבום, אז נראה לי שיהיה גם וגם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully