וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבלו רוזנברג - "כשאני מתאהב"

21.2.2011 / 8:00

הזמר מוציא סינגל חדש, "כשאני מתאהב" ומספר על השינוי בחייו מאז עזב את הריאליטי המצליח וגם על הקנאה בדוגמניות של אנריקה איגלסיאס

יח"צ - חד פעמי

פבלו רוזנברג ממש לא שקע בדיכאון אחרי שנודע על עזיבתו את פאנל השופטים של "כוכב נולד". הזמר הוותיק המשיך בשיא הכוח בהכנות לקראת צאת אלבומו השישי שייצא בקרוב, הבנוי בעיקרו על תרגומים עבריים לשירים לטיניים שונים, הראשון בהם הוא "כשאני מתאהב" שביצעו במקור חואן לואיז גרה ואנריקה איגלסיאס.

פבלו רוזנברג. דן פרץ,
מקנא בדוגמניות. רוזנברג/דן פרץ

"כבר לפני יותר מ-10 שנים התחלתי להתעסק בזה והיה ברור לי שאני אעשה מזה אלבום שלם", אומר רוזנברג. "את 'כשאני מתאהב' אני אוהב מאד במקור, אנריקה מייצג את נשמת הרוקיסט שבי. אני גם הכי מקנא בו על הקליפים עם הדוגמניות – התחתנתי עם אחת כזו, אז את הקליפים שלי אני עושה רק איתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

איך זה לחזור להיות מוזיקאי במשרה מלאה אחרי "כוכב נולד"?

"'כוכב נולד' גרמה לי להיות עצלן אמנותי. גם מאחורי הקלעים, צדי צרפתי אמר לי 'מה קורה עם האלבום' ואמרתי לו 'זה בסדר, מה בוער', כי הייתי כל היום בפריים טיים ובנוסף לכל הצרות האלו, מה אני צריך לכתוב שירים ולהקליט?"

מה דעתך על המינוי של מירי מסיקה ובאחרונה של יאיר ניצני?

"אני לא מכיר את מירי למען האמת. את ניצני אני מכיר טוב טוב ואני חושב שזה ליהוק חזק. אני מניח שבמקרה של יאיר, יהיה לו קל ונוח להגיד אך ורק את מה שהוא רוצה, מבלי לחשוב על ההשלכות. אני, בתור זמר, יש לי הרגשה שאני לא יכול לחסל. ניצני לא צריך להתמודד עם זה. אחרי ההודעה שלחתי לו SMS שאם כל כמה שאני מתבאס שאני לא שם, אני שמח בשבילו ואני בטוח שהוא יצליח".

אתה תצפה בעונה הקרובה?

"בטח שאני אצפה, ואני גם אגיע לעשות שם שיר. נראה לך שהם לא יקחו אותי?"

(כתב: עינב שיף)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully