וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם אירוויזיון 2011 יוצא לדרך

שני גורקביץ'

28.2.2011 / 14:22

רשות השידור חשפה את עשרת השירים שיתמודדו בקדם אירוויזיון 2011. מי תשיר ראשונה? מה החלום של חן אהרוני? הפרטים בפנים. מה שבטוח - היה כוכב נולד

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידיאו: בת גולן)

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (שני) נחשפו לראשונה עשרת השירים שיתמודדו בקדם האירוויזיון 2011, שייערך ב-8 במרץ בהיכל התרבות בראשון לציון. המנצח בקדם יטוס לתחרות הרשמית שתיערך השנה בדיסלדורף שבגרמניה.

הזמרת דנה אינטרנשיונל מתחרה השנה על הזכות לשוב ולייצג את ישראל, לצד יוצאי "כוכב נולד" עדי כהן, חן אהרוני וכרמל אקמן. עוד מתחרים להקת התקווה 6, מיכאל ושמרית גריילסאמר, ניקי גולדשטיין, סיוון, עידית הלוי ולהקת KNOB.

סדר המופיעים בערב הקדם נקבע בהגרלה שנערכה במסיבת ההשקה היום. כך יצא שאת הערב תפתח עדי כהן עם השיר "רק על אהבה", אחריה יעלו: KNOB עם "אוהב את זה", חן אהרוני עם "אור", עידית הלוי עם "It's My Time", התקווה 6 שישירו את "הכל סבבה", ניקי גולדשטיין עם "אמריא איתך", סיוון עם "קח אותי", בני הזוג שמרית ומיכאל גריילסאמר עם "טו דו דו", דנה אינטרנשיונל עם "Ding Dong" וכרמל אקמן שתסגור את הערב עם שיר הקאנטרי שכתבה "נוסעת אל געגועי".

את הקדם אירוויזיון ינחו אקי אבני ושירי מימון שאף ייצגה את ישראל באירוויזיון של שנת 2005, והתוכנית האמנותית תכלול את הווקה פיפול, אנסמבל ציפורלה וביצוע מיוחד של פנינה רוזנבלום לשיר "תמיד אישה", לרגל יום האישה הבינלאומי. המנצח מבין עשרת המבצעים המתמודדים ייקבע על ידי שילוב של הצבעות הקהל בשלוש נקודות שידור שיתפרשו ברחבי הארץ (12%), הצבעות הקהל בבית (48%) וועדת השיפוט המקצועית (40%).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully