וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסדס בנד - "מה פתאום"

28.3.2011 / 7:30

הרכב הרוקנרול המצוין חוזר עם סינגל ראשון מתוך אלבומו השלישי. בראיון, מסביר גיטריסט הלהקה למה הוא מעדיף להתכסח עם חבריו מאשר להעמיד פנים שהכל בסדר

יח"צ - חד פעמי

כשמרסדס בנד אומרים שהם מוציאים אלבום חדש, אי אפשר לדעת מתי זה באמת יקרה: שבע שנים עברו בין אלבום הבכורה המעולה לאלבום השני הלא פחות מעולה שלהם, ועתה, שלוש שנים אחרי האלבום הקודם ומאות הופעות מלאות לאחר מכן, הם שוב מבטיחים שהם חוזרים: "מה פתאום" הוא הסינגל הראשון מתוך "זהות", שעתיד לצאת בעתיד - רק שאף אחד לא מוכן להתחייב מתי.

מרסדס בנד. פיני סילוק,
ייקח פחות זמן. כנראה. מרסדס בנד/פיני סילוק

"זה היה קשה", אומר גיטריסט ההרכב גיא שמי על מהלך העבודה. "אני לא יודע אם יצאנו מרוצים מהאלבום, אבל אנחנו בהחלט בשלב שכבר קשה לנו כבר לשמוע אותו. בכלל, רק בעוד שני תקליטים נדע איפה אנחנו נמצאים מבחינת אותה זהות, אם בכלל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

גם כחבורה, אתם אנשים לא קלים זה עם זה. איך הסתדרתם במשך כל הזמן הזה שכלל גם הופעות וגם הקלטות?

"כמו כל להקה – רוב הזמן מסתדרים אבל לפעמים מאוד מאוד לא. מבחינתי, הרבה יותר טוב לריב מאשר שנשקר לכולם ונגיד שהכל בסדר כל הזמן. ככה אנחנו יודעים שלכולנו אכפת מהלהקה".

ההצלחה של ההופעות יוצרת לחץ לקראת החומרים החדשים?

"הלחץ היחיד הוא זה שאנחנו יצרנו לעצמנו, בגלל שהתהליך לקח המון זמן. זה נחמד להגיד שהלחץ נוצר כי אנחנו פרפקציוניסטים, אבל לא רק. אחרי שעובר הרבה זמן בתוך החומרים, אתה מאבד פרופורציה".

מרסדס בנד. אורי לנץ
כל הדברים הטובים לוקחים זמן. גל תורן עם שמי בהופעה של מרסדס בנד/אורי לנץ

לתוך כל הקלחת הזו, הצטרף גם יוסי פיין, שהיה שותף של הלהקה להפקת האלבום. "היו כמה הכרעות שהוא עשה, אבל היו דברים שהוא רצה ולא הקשבנו לו", אומר שמי. "יוסי הוא מפיק שנותן הרגשה טובה יותר מאחד שמזיז כפתורים. לכן גם היה מעניין לעבוד איתו – הוא ממקום של קואצ'ר כזה וכשאדם כמוהו נכנס לחדר, קורה משהו".

אז מה יקרה קודם גיא, האלבום ייצא או שתככבו ב"תעשה לי ילד 2"?

"אם אני צריך להמר, אז קודם האלבום ייצא. נראה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully