וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן פרי אושפז בבית החולים

עינב שיף

6.4.2011 / 9:31

המוזיקאי האנגלי שאמור להופיע בישראל בעוד שבועיים חש ברע, אך דוברו מכחיש כי לקה בהתקף לב. האם הופעותיו יבוטלו?

המוזיקאי האנגלי בריאן פרי אושפז אמש (שלישי) בבית חולים באנגליה, כך מדווחים כלי התקשורת במדינה. פרי, סולן רוקסי מיוזיק לשעבר, היה אמור להגיע לאירוע לכבוד אולימפיאדת לונדון 2012, אולם לא הגיע לאחר שאמר למפיקי האירוע כי אינו חש בטוב וכי הוא צריך להגיע לבית החולים.

בחלק מהדיווחים נטען כי פרי עבר התקף לב, אולם דוברו הכחיש את הדברים וטען כי הזמר עבר בדיקות בלבד: "בריאן הרגיש רע זמן מה והוא הרגיש רע יותר היום", אמר הדובר לדיילי מייל. "הוא חשב שזה יהיה הכי טוב אם הרופאים הטובים ביותר יוכלו לבדוק את זה. אנחנו, כמובן, מאד מודאגים לגביו, אולם הבדיקות הם אמצעי זהירות מוקדמים לבחינת המצב".

עבור הקהל הישראלי מדובר בחדשות מדאיגות, שכן לפרי נקבעה הופעה ל-19 באפריל בהיכל התרבות בתל אביב. דוברו של פרי סירב להתייחס ללוח ההופעות המתוכנן של פרי. מחברת Plug Productions וטריפל פאנקשן, המפיקות את המופע בישראל נמסר: "אנחנו בקשר יום יומי עם המנהלים של בריאן פרי ועוסקים בהכנות אחרונות לקראת ההופעה שלו ב-19 לאפריל בהיכל התרבות בתל אביב, לא ידוע לנו על בעיה בריאותית. ההופעה מתקיימת כרגיל . נבדוק את הפרסומים אשר עלו הבוקר ונעדכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully