וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגו ומגוגו: הפדיחות הגדולות של הישרדות איי קמרינס

וואלה! סלבס | צילום: גיא קרן, יחצנים

19.6.2011 / 9:30

לכבוד גמר הישרדות שישודר הערב ורגע לפני שנדע האם השורד האחרון יהיה גב, אירית, יניב או נטלי, קבלו פלאשבק לכל הרגעים הכי מפדחים שקרו על איי קמרינס. וואלה! סלבס אמרה את דברה

זהו, עוד עונה של הישרדות מגיעה היום אל סופה ואחד מארבעת הפיינליסטים אירית רחמים, גב פשטי, יניב רוחן או נטלי כבסה יחזרו היום הביתה עם צ'ק של מיליון שקל. רגע לפני שאתם מכלים את חשבון הסלולרי שלכם על סמסים, בואו להיזכר ברגעים שעשו לנו את העונה:

דג חודר לביקיני של אירית רחמים

עדיין חדשים על האי, אחרי שכל השבט השתכשך במים ואירית רחמים כבר המציאה את אמרת הכנף "האחרונה שהתעסקה איתי גמרה בתוך ארגל באולמי רסיטל", החליט דג אקזוטי לחדור אל תוך הואזה הפרטית של אדריכלית האירועים. אנחנו בטוחות שהדג האומלל לא יתעסק איתה יותר, בטוח.

בן מלכא מאיים

אחרי שהוחלט שאביב בסיס (הלו? המודח החמישי?) יהיה ראש השבט, פצח בן מלכא בקרב תרנגולים עם בסיס. הרקע: קנאה. בסיס, שלא תיעל את מנהיגותו כדי להתחבב עם השורדים, אלא ההיפך, חטף ממלכא מלבד איומים לתביעה, גם את הפנינה: "לא כל זכר הוא גבר". אנחנו מקוות שאתה יודע את זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז מה היה בביקיני של מי? משתתפי הישרדות איי קמרינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירית רחמים מלגלגת על מוצאה של יולה קרביץ

באחת מארוחות הערב על האי אחרי איחוד השבטים, ניסתה יולה קרביץ להתחבב על חבריה לריאליטי והתנדבה לעשות את העבודה השחורה בהכנות לארוחת הערב ולמרוט את נוצות הקוריצה. רחמים גיחכה בחוסר הומור על הנעשה מול עיניה כשאמרה במבטא רוסי מלגלג שמתאים ליולה לעבוד במחלקת האיטליז של הקו-אופ ואף לפצוח בקריירת לובה הקופאית. לא מצחיק. אבל ממש.

וידאו המשפחות של אירית

ותראו, זה ממש החטא ועונשו. בפרק בו אוחדו השורדים, הוקרנו לכולם קטעי וידאו בהם בני משפחתם מבשלים להם את המנה האהובה עליהם, אבל במקום הבעל לירון בסיס והילדים המתוקים, צפתה אירית רחמים במנהלת משק הבית שלה מכינה לה את המנה האהובה עליה. רחמים, שגדלה בישראל כילדה מאומצת מברזיל נתקפה בחרדות שהנה, היא שוב מאבדת את משפחתה, וכל הממטרות נפתחו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל למה מנהלת משק הבית? אירית רחמים מייבבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

פניני הלשון של אירית רחמים

אולי זה בגלל כל הקוקוסים והפירות הטרופיים מסביב, ואולי זה בגלל שהיא סתם קלולסית, המציאה אירים רחמים לא מעט פניני לשון על האי. אחד הקורעים הוא "גוגו מגוגו" לתיאור כאוס סטייל מלחמת גוג ומגוג. עוד באותו הקשר: במקום "אסרטיבית" אומרת זאת "אסטרטיבית". היינו נותנים לה אות הא"וי, אבל זה לא ממש עוזר.

אתי חליווה מפספסת את אלתרמן

אתי חליווה שהייתה אשת יחסי הציבור של המשורר נתן אלתרמן על האי (שהגנה על משנתו של המשורר בגופה בפני יניב רוחן ואלילו עופר לוי), נפלה בפח של עצמה כשלא ידעה שמאחורי השיר "חנה'לה התבלבלה", שחתום על קולו של הזמר דקלון, עומד בעצם המשורר הנערץ עליה. אופסוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלתרמן הו? אתי חליווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יגאל בן בנימין נכשל בתחרות איות

עורך הדין יגאל בן בנימין, המכונה גם "הדוקטור", נבחר באחת המשימות לראש שבט והתבקש להוביל את הקבוצה שלו לניצחון במשימת איות. אנחנו לא יודעים מי העביר את יגאל מבחני הסמכה והאם לשכת עורכי הדין מודעת לעובדה שבסופו של דבר נחל בנימין כישלון חרוץ. מאוד מביך.

יגאל מענטז

ועוד בענייני יגאל: כבר מההתחלה "הדוקטור" לא התחבר לטמפרמנט המזרחי של רוחן, לסלסולים ולרפרטואר המוזיקלי שלו (שכאמור, כולל בעיקר את עופר לוי) ובכלל את הקוים לדמותו השכונתית והקלישאתית של זה. דקה אחרי שהבין שמעמד הסנוב האינטלקטואל לא תפור למידותיו ושחברי השבט מתרחקים ממנו בגלל זה, השיל בנימין את החליפה הפולנית שלו והחל לנענע ולענטז את האגן מלא שמחת החיים שלו לצלילי שיר הנושא של שבט מריקדו שהרכיבה אדריכלית האירועים, אירית רחמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכולם ביחד: מרי, מרי, מה מה מה מה מרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully