וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי וויינהאוס מתה

23.7.2011 / 19:36

וויינהאוס שהיתה ידועה בהתמכרותה לסמים ולאחרונה אף ביטלה את סיבוב ההופעות האירופי שלה, נמצאה ללא רוח חיים בביתה בלונדון, כך אישרה משטרת לונדון

AP

(וויינהאוס באחת מהופעותיה האחרונות. צילום: רויטרס)

הזמרת הבריטית איימי וויינהאוס נמצאה לפנות (שבת) כשהיא ללא רוח חיים בדירתה בלונדון - כך אישרה משטרת לונדון. טרם התבררו הנסיבות למקרה. וויינהאוס היתה בת 27 במותה.

על פי התקשורת האנגלית, משטרת לונדון הגיעה לבית בקמדן, בו נתקבלו דיווחים על אישה במצוקה. המשטרה נכנסה למקום ומצאה את וויינהאוס, שהוכרזה מתה במקום. נסיבות המוות נבדקות, אולם כרגע לא נראה שמדובר במעשה פלילי ומקורות אמרו לדיילי מירור כי החשד הוא שוויינהאוס נטלה מנת יתר של אלכוהול וסמים.

מוקדם יותר השבוע נראתה וויינהאוס בהופעתה של בת הסנדקות שלה דיון ברומפילד, בפסטיבל בלונדון. נוכחים בקהל דיווחו כי ויינהאוס דידתה לבמה, חטפה את המיקרופון והתחננה בפני הקהל כי יקנו את אלבומה של ברומפילד.

בחודש שעבר ביטלה הזמרת את סיבוב ההופעות האירופי שלה, לאחר שעלתה שיכורה לבמה בבלגרד, ובקושי הצליחה למלמל את מילות שיריה. נציגיה אמרו אז כי היא צריכה "להחלים". מספר שבועות אחר כך, וויינהאוס מצאה את סופה הטרגי.

דפנה לוסטיג כבר סימנה את הסוף הידוע מראש של איימי וויינהאוס

איימי וויינהאוס – השירים הגדולים

איימי וויינהאוס מתה - המועדון העצוב של גיל 27

מובי, ריהאנה ואחרים מספידים את איימי וויינהאוס

בואו להיפרד מאיימי וויינהאוס בפייסבוק שלנו

גופתה של איימי וויינהאוס מוצאת מביתה. AP
האם אפשר היה לעזור לה? גופתה של וויינהאוס מוצאת/AP

איימי וויינהאוס - כישרון עצום ונטייה להרס עצמי

איימי וויינהאוס נולדה בצפון לונדון למשפחה יהודית, והחלה לנגן על גיטרה בגיל 13. בשנת 2002, כשהייתה בת 19 הוחתמה בחברת תקליטים גדולה, ואלבומה הראשון "Frank" יצא שנה לאחר מכן. האלבום הפך להצלחה וזיכה אותה במועמדות לפרס המרקורי הבריטי.

הפריצה הגדולה של ויינהאוס אירעה בשנת 2006 עם אלבומה "Back to Black" בהפקת מארק רונסון, שזיכה אותה במועמדות לשישה פרסי גראמי. האלבום, שכלל להיטים כמו "Rehab", "You Know I'm No Good", "Back To Black" ו-"Tears Dry on Their Own" זיכה אותה בחמישה פרסי גראמי באותה שנה, הזמרת הבריטית הראשונה לעשות כן.

איימי וויינהאוס. Dave Hogan, GettyImages
הלם אמיתי. ווינהאוס/GettyImages, Dave Hogan

את ההשראה למילות השירים באלבומה השני מצאה וויינהאוס בחייה, שהיו רוויים באלכוהול, סמים ואלימות. היא נישאה לבלייק פילדר סיביל, ומערכת היחסים שלהם ידעה עליות ומורדות שתועדו רבות בידי צלמי הפפראצי, כיוון שנהגו להכות זו את זה בעת שהיו שיכורים. מערכת היחסים האלימה העלתה חששות מצד מקורביה של וויינהאוס שדאגו כי הזמרת ובן זוגה יתאבדו באחד מן הימים. לאחר גירושיהם אמרה הזמרת בראיון כי "הנישואים כולם היו מבוססים על לקיחת סמים", אולם כעבור זמן מה אמרה כי היא רוצה שפילדר סיביל ישוב לחייה.

בלייק פילדר סיביל איימי ויינהאוס. AP
הנישואים ההרסניים. וויינהאוס עם בלייק פילדר, בעלה לשעבר/AP

מאבקיה הכושלים של וויינהאוס עם חומרים ממכרים, דיכאונות, הפרעות אכילה, והניסיונות לפגוע בעצמה, סוקרו רבות באמצעי התקשורת בעולם ותדמיתה הפרועה עוררה עליה ביקורת חמורה. וויינהאוס אף הסתבכה בבית המשפט באשמות תקיפה ובתקריות נוספות, אולם תמיד הודיעה כי היא בדרך חדשה וכי היא מצפה להקלטת אלבומה השלישי והמיוחל, זה שכבר לא יגיע.

איימי וויינהאוס הלכה לעולמה בגיל 27, הגיל המקולל בו מתו ענקים כמו ג'ים מוריסון סולן הדורז, ג'ימי הנדריקס, ג'ניס ג'ופלין וקורט קוביין, סולן נירוונה.

איימי וויינהאוס, למה לא הקשבת לנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully