וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע המחווה למייקל ג'קסון: הצלחה, למרות התקלות

9.10.2011 / 9:06

למרות ההברזה של הבלאק אייד פיז והסכסוך בין האחים במשפחה, הילדים של מלך הפופ גנבו את ההצגה במחווה שנערכה לכבודו יחד עם כריסטינה אגילרה וסי-לו גרין

רויטרס

(מופע המחווה לג'קסון - קטעים נבחרים. צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק)

זה לא היה קל, אבל בסופו של דבר זה קרה: מייקל ג'קסון זכה למחווה נאה אמש (שבת) בוויילס, בכיכובם של כריסטינה אגילרה, סי-לו גרין, Ne-Yo, חלקים ממשפחת ג'קסון וחשוב מכל - ילדיו, פרינס, פריס ובלאנקט שעלו לבמה וריגשו את הקהל. "אנחנו מאוד שמחים להיות כאן באירוע המיוחד הזה לכבודו של אבא שלנו", אמרה פריס, לבושה בג'אקט שאביה היה לובש. השלושה הציגו הופעת וידאו של ביונסה, שביצעה את "Where You Are" של הג'קסון פייב במחווה למלך הפופ המנוח.

מה קורה במשפט מייקל ג'קסון?

ילדיו של מייקל ג'קסון. Dave J Hogan, GettyImages
עשו כבוד לאבא. פריס/GettyImages, Dave J Hogan

את האירוע הנחה ג'יימי פוקס והאחים לבית ג'קסון שכן השתתפו בו היו טיטו, מרלון וג'קי שהופיעו באירוע לצד הרכב הבנים JLS. כמו כן, לה-טויה ג'קסון חזרה מפרישתה לבמה: "פרשתי לפני כמעט יותר משני עשורים", סיפרה ג'קסון, "אבל לא יהיה רגע קסום כמו זה כדי לחגוג את מייקל עם המעריצים וכדי להדגיש את חשיבותו ומורשתו".

לצד משפחת ג'קסון, הכוכבים הנוספים שהשתתפו באירוע היו כוכבת הפופ הבריטית פיקסי לוט, זוכו ה"אקס פקטור" הבריטית אלכסנדרה ברק, ליאונה לואיס, המנטורים של ג'קסון סמוקי רובינסון וגלדיס נייט ועוד. כריסטינה אגילרה ביצעה את "Smile" ו-"Dirty Diana" וזכתה לתשואות, כמו גם עמיתה ל-"The Voice", סי-לו גרין שביצע את "I Can't Help It" ו-"You Can't Win".

כריסטינה אגילרה. Tim Alban, GettyImages
תשואות. כריסטינה אגילרה במחווה/GettyImages, Tim Alban

כאמור, מופע המחווה נחל הצלחה אך לא מבלי שעבר קשיים לא פשוטים: ראשית, יצאו חלק מהאחים במשפחת ג'קסון נגד המופע, בטענה כי הוא מתקיים בצל משפט ההריגה של מלך הפופ. לאחר מכן הודיעו הבלאק אייד פיז, מהשמות הגדולים ביותר שהיו אמורים להשתתף באירוע, כי לא יגיעו. עם זאת, על פי דיווחים בבריטניה, הסיבה לכך היא סכסוך עמוק בתוך ההרכב שנמצא בסכנת פירוק. התקלה האחרונה היתה סירוב השלטונות הבריטיים להעניק ויזה לכריס בראון, מעריץ ג'קסון ידוע, בשל הרשעתו בעסקת טיעון לאחר שתקף את חברתו לשעבר, ריהאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully