וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים 2012: כל המסיבות השוות בחג

אליה מילנר

5.3.2012 / 7:30

מסיבת הרחוב בפלורנטין, המסיבה המסורתית של בצלאל, סיסטר בליס בחוות רונית, ארול אלקין בתל אביב - כל המסיבות שיעשו לכם את החג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיסטר בליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיסטר בליס בחוות רונית
אילה בן-טובים, הידועה בתור סיסטר בליס, חברת ההרכב המצליח "פיית'לס", תגיע לביקור מולדת מלונדון ותיתן סט תקלוט מיוחד לפורים.

9 במרץ, 21:30
חוות רונית, געש
70-80 ש"ח

NOZE בבלוק
בלוק, חרגול, אברקסס וניילון מבשלים לכם ערב פורים עם אחד מהרכבי הלייב אלקטרוני המקפיצים בעולם: "NOZE". החבר'ה הצרפתים יעלו עם מופע שמשלב האוס, טכנו, סווינג, מוזיקה צוענית ועוד הרבה בלגאן על במה אחת, מגובים במופע הקרקס המשוגע של אנשי בורדל טוטאל ודי ג'ייז מקומיים, ביניהם חבורת סווינגאוטופיה האדירה.

8 במרץ, 22:30
בלוק, סלמה 157, תל אביב
80-100 ש"ח
כרטיסים במכירה מוקדמת: חומוס אבו דאבי, שסק, ניילון, אברקסס ובלינק

מסיבת "Heaven & Hell"
ארבעה מכוהני הקוליות התל אביבים התאחדו לערב אחד כדי להרים את אחת המסיבות המושקעות שנראו באזורנו. מדובר כמובן בניוז, מיכהטרוניקס, דלי ופרטוק, שהצליחו להביא לערב אחד שני די ג'ייז ענקים, ארול אלקן ומייקל מאייר. תחפושות ברוח העולם הבא חובה.

7 במרץ, 22:00
מועדון האופרה, קיבוץ גלויות 49, תל אביב
100-140 ש"ח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארול אלקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסיבת הרחוב השנתית בפלורנטין
האופציה התל אביבית הקלאסית לפורים. השנה, בנוסף לברים השכונתיים שישארו פתוחים, יוקמו חמש במות שונות של מופעים פתוחים, מוזיקה חיה וסטים מגוונים של די ג'ייז שונים.

9 במרץ, 21:00
רחובות פלורנטין
כניסה חופשית

מסיבת פורים השנתית של בצלאל
בצלאליסטים יודעים לעשות הכל יותר מגניב מכולם, כנראה. השנה הם מארגנים מסיבת קולג' אמריקאית ברחבי הקמפוס. אחרי שתראו את הקליפ למטה, תבינו שאין צורך לומר יותר מזה.

8 במרץ, 23:00
רחבי קמפוס בצלאל בהר הצופים, ירושלים
60-100 ש"ח
02-5893257

נשף הסטודנטים של האוניברסיטה העברית
גם השנה תיתן אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית פייט ירושלמי קריר לבצלאל בנשף פורים חגיגי שיתקיים בחניון כרטא, ויכלול תחרות תחפושות נושאת פרסים.

8 במרץ, 21:30,
חניון כרטא (ממילה)
50-90 ש"ח

המסיבה של החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב
המסיבה המסורתית של החוג לקולנוע חוזרת בגדול, עם עוזי נבון והמכרים בהרכב רווי גרוב של 12 נגנים, ומוזיקה מקפיצה מכל הזמנים. מחירים מוזלים על הבר (כי בכל זאת, מי כבר מסוגל להתפרנס מקולנוע) והמון אנשים מהצד השמח של הקמפוס על הרחבה.

7 במרץ, 21:00
הוואנה קלאב, דרך קיבוץ גלויות 5, תל אביב
40 ש"ח כניסה פלוס צ'ייסר ראשון

מסיבה באוזןבר
לקראת צאת האלבום החדש שלהם ולכבוד החג השמח בשנה, האחים רמירז בהופעה חגיגית, מסיבתית ומרקידה באוזןבר. הם יארחו את הודסקא, די ג'יי מורן פז ויקיר ששון מהתפוחים לערב מקפיץ במיוחד.

8 במרץ, 22:30
אוזןבר, קינג ג'ורג' 48 תל אביב
40 ש"ח

פורים בשסק
לכבוד החג פותח השסק בארבעה לילות שמחים במיוחד ברוח על-חלל עם מיטב הרזידנטים של המקום האהוב - שימי סוניק, אלכס קאסס, ניב הדס, אמיר אגוזי ועידן גבריאל. תחפושות חובה.

7-10 במרץ
שסק, לילנבלום 17, תל אביב
כניסה חופשית

עוזי נבון ומכרים. יותם רונן, יותם רונן
עוזי נבון ומכרים במסיבה של החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב/יותם רונן, יותם רונן

פורימוגזמת
ליין הגייז הוותיק PAG מתאחד עם FOREVER TLV לקרנבל פורים עליז במיוחד בזיזי. רזידנט הפאג, אביחי פרטוק, יארח ברחבה הגדולה את אורח הכבוד הלונדוני, טרי ויאת'יר. בשתי רחבות נוספות ינגנו עדי דגני, שימי קוברסקי, מאיה יעקובסון וגילי אליאש. במהלך הערב תיערך תחרות התחפושת המוגזמת שתזכה את בעליה ב-15 דקות של תהילה מסנוורת.

9 במרץ, 00:00
זיזי, קרליבך 7, תל אביב
70-100 שח

FUCKED UP PURIM PARTY
בית הבתים, אחד המוסדות האנדרגראונדים שתמיד מזכירים לנו מה כל כך יפה בתל אביב, מציג מסיבת פורים פרועה עם אפרו-ביטס, טכנו, דאבסטפ, היפ הופ, פאנק ועוד. במיטב המסורת של בית הבתים, מחירי הבר והכניסה ידידותיים כדי לאפשר לכם בקלות למלא מצוות עד-דלא-ידע ונאמר אמן.

8 במרץ, 22:00
בית הבתים, אברבנל 5, פלורנטין, תל אביב
30 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully