וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוזן השלישית תחגוג את "יום התקליט" בהשקות והופעות

רוני אפרת

2.4.2012 / 15:16

ב-21 באפריל תשיק החנות בסניפיה השונים בארץ כותרי ויניל נדירים, תמכור פטיפונים, ותקיים מבצעי הוזלות והופעות חיות. "התקליט הוא יצירת אמנות"

האוזן השלישית תחגוג זו השנה השנייה את "יום התקליט" ב-21 באפריל בהצגתו של מסע רכש גרנדיוזי ומיוחד שביצעה בחו"ל, הכולל מאות כותרי ויניל יד שנייה ונדירים. "Record Store Day" הוא אירוע שנוסד לפני כארבע שנים בניו- יורק, במסגרתו מוציאות חנויות תקליטים עצמאיות אלבומים מיוחדים ועורכות יום של הופעות חיות ומבצעי הוזלות לאותו מוצר איכותי, שכבר הפך לסמל ססטוס עבור צרכני המוזיקה.

באוזן השלישית, שמדף התקליטים שלה גדל בשנתיים האחרונות בלמעלה מ-35%, תהיינה הנחות גדולות על כל התקליטים, מכירת פטיפונים מתקדמים ומוזלים וסדרת הופעות חיות.

לאוזן השלישית צפוי להגיע משלוח גדול של ריליסים, בהם חמשת האלבומים הראשונים של הקיור במהדורות בק טו בק צבעוניות וכן הוצאות מחודשות של הקינקס, סמול פייסז, ג'יימס בראון, מיילס דיוויס, איגי פופ, פול סיימון, פתי סמיתס, סינגלים 7 אינץ' של הביטלס ושל הסקס פיסטולס ועוד ועוד כולם יושקו בלעדית ב"יום התקליט". "התקליט הוא המוצר היחידי ששרד מהמורות ותהפוכות בתרבות הצריכה", אומרים בהנהלת האוזן השלישית, "הוא התרחשות, יצירת אמנות לכל דבר וכל שנותר הוא להחליף צד ולחזור אליו".

חנות האוזן השלישית בירושלים, שחנכה לפני חודשיים מחלקת דיסקים ותקליטים יד שנייה, תארח את הדי ג'יי אביתר ברעם לסט-סקרץ' היישר מהפטיפון ותציב על מדפיה אוספים נדירים ומגוונים; חנות התקליטים המשובחת של האוזן בחיפה תציע מבצעי הוזלות גדולים ומבחר עשיר של כותרי פרוג פסיכדליה ופאנק ניו-יורקי. באוזן בתל אביב - לצד ההנחות, המארזים המיוחדים ומכירת הפטיפונים - ייערכו הופעות חיות לאורך יום שבת (החל משעה 13:00) בהשתתפות נערות ריינס, שלמה יידוב, קרולינה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully