וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: סינגל ראשון מהאלבום החדש של אורן ברזילי

9.11.2012 / 9:00

היוצר המצוין וחצי מההרכב מופע הארנבות של ד"ר קספר חוזר עם אלבום קונספט חדש, "ירח מר", כשנתיים לאחר צאת אלבום הבכורה שלו שזכה לביקורות נלהבות

יח"צ - חד פעמי
אורן ברזילי - ירח מחר (סינגל). רן גולני,
אורן ברזילי/רן גולני

כשנתיים לאחר צאת אלבום הסולו הראשון שלו, "Sorrow Demons Joy Blizzards", שהתקבל באהדה אצל המבקרים והקהל, חוזר היוצר והמבצע אורן ברזילי עם אלבום קונספט חדש, שייקרא "ירח מר". ברזילי הופיע לא פחות מ- 250 פעמים במסגרת סיבוב ההופעות שליווה את אלבומו הקודם, חלק גדול מהן בביתו. האלבום נוצר בעקבות מחלת שרירים קשה בה לקה וממנה החלים. את האלבום הנוכחי שר ברזילי העברית.

הסינגל הראשון מתוך האלבום הוא שיר הנושא שלו, "ירח מר". האלבום הינו אלבום קונספט בו השירים עטופים במונולוגים וסיפורים קצרים פרי עטו של ברזילי. גם את עבודת העיצוב של האלבום, בדומה לקודמו, יצר ברזילי בעצמו.

ברזילי ממשיך במסורת בהצגת סיפורים מורכבים ואנקדוטות חושפניות מחייו האישיים ואם לשפוט על פי יצירתו עד כה, יש להניח כי יעשה זאת בצורה מרתקת ושובת לב גם הפעם, או במילים אחרות- פסקול הסתיו המושלם. בנוסף, בקרוב ברזילי ייצא למסע הופעות ברחבי הארץ עם מופע חדש שיכלול שירים מן אלבומו הקודם לצד שירים מתוך האלבום המתקרב. ההופעה הקרובה תתקיים באוזןבר בתל אביב ב-29 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully