וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסיבות לחכות ל-2013 במוזיקה – חלק שני

וואלה! תרבות שמחה להגיש את כל הסיבות שבגללן 2013 הולכת להיות שנה מעולה בעולם המוזיקה, והפעם: ליידי גאגא, מריה קארי, M.I.A, מארק רונסון, דייב גרוהל, דפש מוד ועוד

כי ליידי גאגא תשחרר את "Artpop"

קשיים חריפים במכירות כרטיסים וההבנה שאולי היא לא באמת מעניינת מישהו מלבד להט"בים מתחת לגיל 14 הביאו את ליידי גאגא לכדי צעד קיצוני. בחודשים האחרונים היא מטפטפת עוד ועוד רמזים על הפרוייקט הבא שלה, שיקרא "ארטפופ" ויכלול שני אלבומים חדשים, אפליקציה חדשה וסיבוב הופעות שילווה את הקרקס הנ"ל. הדובדבן שעל הקצפת, או שמא על מוס הפרווה, יגיע בצורת סרט תיעודי שביים הצלם הפרובוקטיבי טרי ריצ'רדסון. אם כל אלה יהפכו לסנסציה, סימן שגאגא יודעת מה היא עושה. אם לא, נראה שיהיה לה מאוד קשה לחזור לתודעה.

כי מריה קארי, ניקי מינאג' וקית' אורבן ישפטו ב"אמריקן איידול"

העונה ה-12 של תכנית הכישרונות האמריקאית סובלת מירידה ברייטינג, אך גם מעליה במלחמות האגו על הסט – ע"ע ניקי מינאז' ומריה קארי. אבל אין כמו אמן קאנטרי סחי ובעלה של ניקול קידמן בכדי להחזיר קצת שקט אל שולחן השופטים. קברניטי התכנית בונים על קית' אורבן כעל אהרון הכהן משכין השלום, אבל למען האמת יהיה הרבה יותר מצחיק לראות איך שתי הנשים שלצידו יקרעו אותו לגזרים, תרחיש הגיוני לחלוטין. ואם כבר קארי – הדיווה הודיעה כי היא עובדת על אלבום חדש עם אחד המפיקים האהובים עליה, ויש לשער כי כוונתה היא לג'רמיין דופרי, מפיק ומוזיקאי מוערך ומבוקש שכבר עבד איתה ועם רבים אחרים בעבר.

כי M.I.A סופסוף נסגרה על תאריך לאלבום הבא שלה

בערך מיליון וחצי פעמים שונה תאריך יציאת אלבומה הבא והרביעי של M.I.A, ששמו "Matangi". אין לשער מה גרם לזמרת להכריז סוף סוף על תאריך רשמי, אך מן הסתם יש לזה קשר לעובדה שהקליפ שלה ללהיט "Bad Girls" נבחר לקליפ השנה של וואלה! תרבות. בכל אופן, עד שלא נראה אלבום יוצא ב-15 באפריל, לא באמת נשתכנע.

כי The Bug חוזר

קווין מרטין הוא מפיק ומוזיקאי בריטי שפועל תחת השם דה באג, ומשתף פעולה עם עשרות אמנים אחרים עבור פרויקטים מוזיקליים שונים. ההפקות שלו כוללות בדרך כלל כל מה שבין דאב, ג'אז-קור, היפ הופ קשוח מאוד, דאנסהול והמילה האסורה - דאבסטפ. הריליס האחרון של מרטין בתור דה באג היה אלבום מטריף בשם "London Zoo" שיצא לפני 4 שנים, וכל מי שאי פעם תהה מה קורה בגן החיות כאשר החושך יורד, צריך לחכות לאלבום החדש. את שירותי השירה תספק בין היתר הזמרת המוכשרת ליז האריס שמוכרת גם בכינוי Grouper.

כי דייב גרוהל הפך להיות במאי

דייב גרוהל הוא סולן הפו פייטרז, אבל לפני זה הוא המתופף של נירוונה, ובכלל, המתופף הכי טוב בעולם. עכשיו, גרוהל החליט שהוא מוכן לבדוק את כישוריו כבמאי קולנוע, וסרטו הראשון והדוקומנטרי יעסוק באולפני סאונד סיטי בלוס אנג'לס, שם הוקלט בין ביתר גם אלבום המופת "Nevermind" של להקת האם שלו. הסרט עצמו יוקרן לראשונה בפסטיבל סאנדנס בפברואר, והפסקול שלו מסקרן אפילו יותר ממנו, שכן הוא כולל את גרוהל עצמו לצד פול מקרטני, סטיבי ניקס וטרנט רזנור.

כי מארק רונסון חוגג איתנו את פורים

המוזיקאי, הדי.ג'יי והמפיק מארק רונסון יחזור לישראל בפעם הרביעית ב-21 בפברואר, ויתקלט במסיבת פורים של מועדון האומן 17 בתל אביב. זה בעיקר אומר שיש לכם בערך חודש לבחור תחפושת שאפשר להזיע בה כי אתם הולכים לרקוד לא מעט. משנכנס אדר מרבים ברונסון, זה ידוע.

כי הרולינג סטונז הולכים להיות המופע המרכזי של פסטיבל קואצ'לה השנה

הפופולריות של פסטיבל קואצ'לה כל כך בשיאה, עד שגם אם המופע המרכזי השנה היה של הצ'יפנדיילס, סביר להניח שמאות אלפי הכרטיסים לאירוע היו נמכרים. עדיין אין אישור רשמי לכך שהרולינג סטונז הולכים להופיע בפסטיבל האמריקאי, אך התאריך צץ "בטעות" באפליקציית תאריכי ההופעות של ההרכב ונמחק זמן קצר לאחר מכן.

כי דפש מוד מוציאים אלבום חדש ופותחים בארץ סיבוב הופעות

הלהקה הוותיקה דפש מוד תשחרר את אלבומה החדש, ה-13 במספר, בחודש מרץ הקרוב - חודשיים בלבד לפני הופעתם בישראל ב-7 במאי, שתזניק סיבוב הופעות בינלאומי. "אני מאוד מרוצה מהאלבום החדש", מסר חבר ההרכב מרטין גור, "המוזיקה מזכירה באווירה שלה אלבומים כמו 'Violator' או 'Songs of Faith and Devotion', ואני חושב שהשירים החדשים הם מהטובים שהקלטנו". האלבום החדש מכיל שירים שנכתבו על ידי גור ודייב גהאן, סולן ההרכב.

כי ומפייר וויקנד בדרך עם אלבום חדש

ככל הנראה הלהקה עם הדיסוננס הכי גדול בין השם למוזיקה. אלבום האולפן השלישי של ההרכב החמוד יראה אור, ככל הנראה, במהלך השנה הקרובה, ושיר ראשון מתוכו כבר בוצע בתוכנית האירוח של ג'ימי קימל באוקטובר האחרון.

כי דיפלו חוזר עם אלבום נוסף לפרויקט מייג'ור לייזר

נתחיל מהבשורות הרעות: דיפלו וסוויץ' כבר לא. נמשיך עם הבשורות הטובות: דיפלו ממשיך להפעיל ולייצג את קולקטיב מייג'ור לייזר ולפחות על פי הסינגל הראשון, "Get Free" זה עדיין נשמע מצוין. האלבום השלם ייקרא "Free The Universe" וכמיטב המסורת יכלול שפע של שיתופי פעולה ואירוחים, בין היתר של עזרא קוניג (סולן וומפייר וויקאנד), שאגי, ביזי סיגנל, וייבז קרטל ופיצ'ס. כיף מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully